هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

 

 

وجدانا یه سوال میپرسم نخندین؟؟؟
این خارجیا که صلوات ندارن وقتی دعوا میشه چیکار میکنن که دعوا رو تموم کنن؟؟؟
خیلی فکرمو مشغول کرده

 

 

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

 

 

پسر خالم زنگ میزنه رادیو: الو سلام رادیو پیام؟؟!!
خانمه : بله بفرماید.
میگه : من یه کیف پیدا کردم توش 50میلیون پوله.
خانمه : افرین بە شما
 میخواهید از این طریق پیام بگذارید که صاحبش پیدا بشه ؟؟
جواب میده : نه میخام یه آهنگ غمگین واسه صاحبش درخواست کنم!

 

 

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

 

 

میدونستید مریخیا ته دیگ سیب زمینی ندارن
ته دیگ سیب مریخی دارن
 خدا منو نکشه از بس با نمکم
 برم برا خودم اسپند دود کنم
اونی ام که گفتی خودتی

 

 

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

 

 

آخرین نحسی سال 95 اینه که
چهارشنبه سوری افتاده جمعه
.
.
یکم بیشتر بیاندیشید به عمق فاجعه پی میبرید

 

 

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

 

 

 ﻣـﻮﺍﺩ ﻻﺯﻡ ﺟﻬــﺖ ﺑﺎﮐﻼﺱ ﺑــﻮﺩﻥ
.
.
.
 ﻫﻤﯿـﻦ ﮐﻪ ﺗﻮی این گروه با من ﻫﺴﺘﯿـﺪ ﯾﻌﻨـﯽ ﺁﺧـﺮ ﮐﻼﺳﯿـﺪ ﺑﺮﯾﺪ ﺣﺎﻟﺸﻮ ﺑﺒﺮﯾﺪ

 

 

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

 

 

تلگرام چیست؟
نوعی حرکت عجیب و دوست داشتنی که شما را به خود وابسته میکنند.
بطوری که جای پدرو مادرتان را میگیرد.

جک خنده دار

 

 

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

 

 

ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﻧﺬﺭﯼ ﺁﻭﺭﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺗﺸﮑﺮ ﮐﻨﻢ ﻗﺎﻃﯽ ﮐﺮﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ:
ﺧﺪﺍﺭﻭﺷﮑﺮ !!
.
.
ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻓﮑﺮ ﮐﺮﺩ ﻣﺎ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﺍﺯ ﮔﺸﻨﮕﯽ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ ، ﺩﻭﺗﺎ ﺑﻬﻢ ﺩﺍﺩ..!

 

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

 

 

دیروز با دوس دخترم رفته بودیم دریا…
کنار آب خواسم باهاش شوخی کنم افتاد تو آب!!!
چشتون روز بد نبینه فک کنم آب بردش…
به جاش یه مرد ترسناکی از آب اومد بیرون!
طرف دیوونه هم بود هی میگفت
من دوس دخترتم آرایشم پاک شده…
منم زدم با بیل کشتمش فکر میکرد من خرم!!

 

 

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

 

 

بچه ها ﻧﻔﺮی ﻳﻪ ﺷﺎﺭﮊ ﭘﻨﺞ ﺗﻮﻣﻨﻲ ﺑﻔﺮﺳﺘﻴﻦ ﭘﻲ ﻭﻱ من !!!
بعد از چند دقیقه میبینین ﮔﻮﺷﻴﻪ ﻣﻦ ﺷﺎﺭﮊ ﺷﺪﻩ
خیلی عجیبه !!!
منم خودم اول باورم نشد

 

 

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

 

 

سلامتی مردی که از سرکار برگشت دید زنش خوابه
تلویزیون رو خاموش کرد پتو رو کشید روی زنش بعد در گوشش گفت :

پاشو شام رو بیار آخرین آنلاینت یک دقیقه پیش بوده
زنده باد تکنولوژی

 

 

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

 

 

رفتم دکتر میگم : دکتر به دادم برس به جای سمنو یه پیاله حنا خوردم
برگشته میگه : خوب الان حالت بده ؟
گفتم نه فداتشم خیلیم شاد و شنگولم
تو روده ام حنا بندونه
تو معده ام بله برونه
اومدم تو شادیام شریکت کنم

 

 

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

 

 

از پسره پرسیدم مدرک تحصیلیت چیه؟
با غرووور میگه B.z.d دارم!!
پرسیدم B.z.d یعنی چی اونوقت؟
.
.
میگه یعنی به _زور _دیپلم گرفتم
خدایا این و دیگه چرا آفریدی

 

 

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

 

 

آقا اصلا همه چی رو ول کنین
یه سوالی هست مدت هاست ذهن منو مشغول کرده
 میخوام ببینم اونی که داشت زبان فارسی رو اختراع میکرد،

چی شد که تصمیم گرفت قورباغه ق اولش«ق» باشه غ دومش«غ» ؟
ها؟

 

 

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

 

 

آیا دوست دارید
همیشه و همه جا بدرخشید؟!
به خودتان اکلیل بزنید…
چیه؟ راه دیگه ای بلدید به منم بگید

 

 

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

 

 

نه لبام و گونه هام پروتزه
نه هردیقه موهامو یه رنگ میکنم
نه مانیکور میکنم نه لنز رنگی میزارم
خلاصه ساده ی ساده ام
میدونی چرا؟
چون پول ندارم
میفهمی پووووول نداارم
اول فک میکردم دوس ندارم ولی متاسفانه تازه فهمیدم پول ندارم

 

 

جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95

 

 

نمیدونم حکمتش چیه
موی زیر ابرو رو امروز بگیری فردا در میاد
ولی خدا نکنه از رو خط ابرو یه مو اشتباهی بکنی
قشنگ تا یک ماه جاش خالی میمونه
.
.
گپ پسراست
دارن با هم درد دل میکنن

 

 

 

 



لینک منبع و پست :جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95
http://www.parsnaz.ir/jokes-irony-new.html
Images for جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95 جوک های خنده دار جدید - تالاب www.talab.ir/sms/jokes/new-funny-jokes.html‎Cached Similarجوک های خنده دار جدید یه روز سه تا بنده خدا نشسته بودن جایی، یکیشون یه عدد میگفت بعد همه شون هرهر ... پیرترین فرد جهان در ایران با 132 سال سن (عکس) ... طنز و جوک. یه نفر برای بازدید میره به یه بیمارستان روانی ؛ اول مردی رو میبینه که یه گوشه ای ... مجموعه جدید و خفن جوک و اس ام اس خنده دار ویژه سال 95 - نمکستان namakstan.ir/category/اس-ام-اس-خنده-دار‎Cached Similarسری جدید جوک های و لطیفه های جالب و خنده دار 1395 طرف رفته خواستگاری بابای عروس با لپ تاپ اومده می گه جوان، من اهل تحقیقات محلی و اینا نیستم، یوزر پسورد ... جوک های طنز و خنده دار جدید سال 95 - پارس ناز www.parsnaz.ir/jokes-irony-new.html‎Cachedجوک های طنز و خنده دار جدید سال 95 وجدانا یه سوال میپرسم نخندیناین خارجیا که صلوات ندارن وقتی دعوا میشه چیکار میکنن که دعوا رو تموم کننخیل. خنده دار ترین اس ام اس سال (95) - پارس ناز www.parsnaz.ir/news_detail_16734.html‎Cached Similarخنده دار ترین اس ام اس سال (95). مجموعه : اس ام اس جدید · خنده دار ترین اس ام اس ... یکی از آپشن های عطر مشهدی اینه که برای از بین بردن بوش باید اون قسمت از بدن رو قطع کنی ! .... جدید ترین مطالب سایت .... سری جالب جدیدترین عکس نوشته های طنز ایرانی. مجموعه جدید و بی نظیر جوک و اس ام اس خنده دار و خفن ویژه سال 95 - جهانی‌ها www.jahaniha.ir/cat/sms/funy-sms‎Cachedاس ام اس خنده دار جدید,اس ام اس خنده دار 94,اس ام اس خنده دار بی ادبی,اس ام اس خنده دار روز ... طنز نوشته های خنده دار و باحال 95 جهانی‌ها – > اس ام اس خنده دار در این بخش از جهانی‌ها ... جوک خفن و خنده دار سال 95 - سماتک www.samatak.com/.../newcomic/hot-and-funny-jokes-95-years.html‎Cached Similarجوک خفن و خنده دار سال 95سلامتی عشقم که تمام زندگیشو بخاطر من میده اولویت زندگیش منم همیشه پیشم ... پیامک های زیبا و خواندنی تبریک عید فطر را برای شما در اینجا جمع آوری کردیم. .... سماتک; مجله; سینما; مدل لباس; طنز; زیبایی; طالع بینی; آموزش آشپزی; زیبایی اندام. بت بال. جوک خفن و خنده دار سال 95. مجموعه : اس ام اس خنده دار و جدید. جوک خنده دار، جالب و باحال سال 95 - سماتک www.samatak.com/.../newcomic/funny-jokes-funny-and-cool-95-years.html‎Cached Similarتولد دوست صمیمیتان است و می خواهید با کمی طنز و شوخی تولد او را تبریک بگویید .در این بخش اس ام اس های خنده دار و بامزه تبریک تولد را برای شما قرار دادیم. پیامک های ... مجموعه : اس ام اس خنده دار و جدید. جوک خنده ... جوک خنده دار، جالب و باحال سال 95 ♧. جوک های خنده دار جدید سال (2) - بیتوته www.beytoote.com/fun/sms/interesting33-funny-sms.html‎Cached Similarپیامک خنده دار و طنز اس ام اس جدید جوک, اس ام اس طنز,اس ام اس خنده دار و جوک, اس ام اس خنده دار, پیامک خنده دار, اس ام اس جوک و سرکاری, استتوس خنده دار, اس ام اس سرکاری, مطالب طنز و خنده دار, جوک های جدید و خنده دار جوک های جدید و خنده ... - بیتوته www.beytoote.com/fun/comic-subject/new-jokes8-funny.html‎Cached Similarجک لطیفه مطالب طنز و خنده دار جوک های جدید و خنده دار, جوک حیف نون,جوک جدید,اس ام اس باحال,طنز و خنده دار, جوک جدید باحال,مطالب طنز خنده دار.