هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

جالب ترین شوخی های خنده دار شبکه های اجتماعی

جالب ترین شوخی های خنده دار شبکه های اجتماعی

 

نوشته های طنزِ باحال و بامزه شبکه‌های اجتماعی مثل وایبر، لاین، واتس آپ، تلگرام و وایبر ….که هموطنانمون با طنازی و شوخ طبعی بامزه خودشان ساختند را در این مطلب از پارس ناز برای شما جمع آوری کرده ایم.امیدواریم همراه با پارس ناز از لحظاتتون لذت ببریدسعی داریم در این سری مطالب گزیده ای از این نوشته های طنز باحال را در اختیار شما قرار دهیم که امیدواریم مورد استقبال شما عزیزان قرار گیرد.

******
1- ‏یه معلم داشتیم دبستان اومد کلاس گفت کیا حاضرن درس بپرسم ازشون؟ هر کى دستشو برد بالا رو فرستاد بازى. بعد ماهارو سلاخی کرد. تو گوانتانامو دوره دیده بود.

2- ‏ﺳﺮﯾﺎﻻﯼ شبکه ﺁﯼ ﻓﯿﻠﻢ ﺍﻧﻘﺪﺭ ﻗﺪﯾﻤﯿﻪ ﮐﻪ وقتی میبینم همه اش استرس اینو میگیرم که ﻣﺸﻘﺎﻣﻮ ﻧﻨﻮﺷﺘﻢ و ﺗﻤﺮﯾﻨﺎﯼ ﻋﻠﻮﻡ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺣﻞ ﻧﮑﺮدم.

3- ‏یعضی آرایشگرا یه جور پشت چشم عروس ها رو نقاشی میکشن که باس رو گونه های عروس رو امضا کنی بنویسی 20 یه چاپ صد آفرین هم بچسبونی.

4- بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم/ فک نکن یاد تو بودم کار نداشتم ول می گشتم.

شوخی‌های جالب شبکه‌های اجتماعی (224)

5- کم کم در حاشیه مهران مدیرى داره میشه ٣٠ دقیقه پشت صحنه ، ١٠ دقیقه جلوى صحنه.

6- ‏دیجیکالا شعور نیاورده یکم بخرین پشت چراغ بوق نزنین؟

7- ‏دل من ناوگان هوایی ایران و چشم تو ایرباس A380، تا کی انتظار امدنت را بکشم؟

8- آقای مجری: پسر عمه زا بیا اینجا
پسر عمه زا: غلط کردم
آقای مجری: مگه چیکار کردی:
پسر عمه زا: نمی دونم بستگی داره کدومشو فهمیده باشی

 

9- نخ دندون اورال بی 17 هزار تومن! آخه آدم عاقل با این نخ، غذای لای دندونش رو پاک میکنه؟ با این نخ باید لباس بدوزی برای عروسی.

 

10- تابستون یه نم بارون میاد میگن “امسال زمستون سردی داریم” زمستون یخورده هوا آفتاب میشه “تابستون سال دیگه جهنمه”. غیرسیاسی ترین جمله راننده تاکسیا.

 

11- دیگه تحریما رو برداشتن چرا یحی گل محمدی برنمیگرده به فامیلی اصلیش یحیی دانمارکی.

 

12- این رابطه هاتونو که کات میکنین خیلى سریع یه جاى دیگه پیست میکنین، آفرین!

 

13- میخوام یه طرحی رو به عزرائیل ارائه بدم به این شرح که هیچوقت گلودرد نگیرم به جاش روز هایی که قرار بوده گلو درد بگیرم رو از آخر عمرم کم کنه.

 

14- دوستان توجه داشته باشین من واسه ولنتاین دو سه هفته ای نیستم دارم می رم آرژانتین. اگه کسی کاری داشت بیاد ضلع غربی میدون آرژانتین اونجا خرس بساط کردم.

 

15- با دیدن گونه جانوری جوراب دریایی مطمئن شدم اگه دانشمندا یه مقداری بیشتر تحقیق کنن گونه جانوری باب اسفنجی رو هم پیدا می‌کنن.

 

16- ‏نمیدونم چرا همش حس میکنم اینا همش مقدمه س هنوز اصل زندگیم شروع نشده. هی منتظرم اصلش شروع شه!

 

17- ‏سلام ایران سلام نانوا سلام سنگک سلام مردم تو صف، من یه ایرانی ام دو تا نون بده، خدافظ ایران.

 

محسن حاجیلو یه صبح عادی تو نونوایی :))

 

18- ختم بابا بزرگم کسی نوار قرآن پیدا نمی کرد، من یه نوار از مدرسه داشتم دادم، وسط گریه و زاری ملت، یهو می گفت، درس شانزدهم، سوره ی …

 

19- ‏شکسته عشقی یعنی من عاشقه گلابی ام ولی گلابی اصن نمیدونه عشق چیه.

 

20- ‏یکی از عوامل خالی شدن زودهنگام باتری موبایل، همراه ندا‌شتن شارژره. یعنی اگه شما شارژر همرات نباشه موبایلت استرس میگیره زودتر خالی میشه.

 

21- ایدئولوژی بعضی خانم ها در آرایش کردن همان ایدئولوژی نقاشی های دوران مهد کودک است. جای سفید در صفحه باقی نگذارید.

 

22- من شخصا از آقای روحانی تقاضا دارم وقتی از ایتالیا برمیگرده، حمید معصومی نژاد رو با خودش بیاره لااقل پدر و مادرشو ببینه؛ الان 40 ساله اونجاست.

 

23- شما هم دقت کردین پوریا پورسرخ تو فیلما هر وسیله ای رو میخواد نگه داره یجوری میگیره که جلوبازوش معلوم شه؟

 

24- یه بار معلم ازم پرسید قدیمی ترین حیوون جنگل کدومه؟ گفتم: گورخر. گفت: چرا؟ گفتم: چون سیاه سفیده. گفت: برو جلو دفتر زنگ بزن اولیات بیان.

 

25- دیشب دزد اومده بود خونمون داشت می گشت، بلند شدم گفتم دنبال چی می گردی؟
گفت: پول
گرفتم خوابیدم
بعد گفت حالا که اینطور شد مودم رو می برم
هیچی دیگه نصف شبی رفتم پول واسش کارت به کارت کردم

 

26- یه بار سوار تاکسی خط فرودگاه شدم گفتم please take me to the airport. یارو گفت دفعه بعد خواستی خودتو خارجی جا بزنی قبلش به فارسی نگو خسته نباشی.

 

27. از شرایط زن گرفتن یه شاخه نباتشو دارم فقط.

 

28. برای دوستانی که یک هفته ای توقع دارن پنج شیش کیلو وزن کم کنندعرض شود که:
دوستم به روزگاران چربی نشسته برتن
بیرون نمیتوان کرد الا به روزگاران

 

29. ‏لباس هنرمندا تو جشنواره ی فجر به حدی ضایع و مسخره اس که اگه رو دیوار مهربانی بذاریشون به نیازمندا توهین کردی.

 

30. تو گواهی فوت علت مرگ رو مینویسن تو گواهی تولد چرا علت تولد رو نمینویسن؟ مثلن حماقت والدین.

 

31. تایوان زلزله اومده 6.4 ریشتر کلی ساختمون اومده پایین فقط 13 نفر مردن، یه سری تو محل ما یه ساختمون نیمه کاره خود به خود اومد پایین 20 نفر مردن.

 

32. تنها جایی که تو زندگیم ازش دست خالی برنگشتم دماغم بود.

 

33. زاویه ی خوب من تو عکس زاویه ایه که صورتم توش معلوم نباشه.

 

34. ‏توی عروسی های ایرانیا مظلوم ترین فرد اون بچه ایه که دوتا خیار دستشه داره میره بیرون، همه فکر میکنن واسه خودش برداشته ولی در حقیقت واسه داییش و شوهر خالش که اون بیرون خلوت کردن داره میبره.

 

35. ازتاکسی پیاده شدم که مسافر قبل من پیاده شه دوباره که نشستم تو تاکسی، سلام دادم :)) کاش چندبار دیگه سلام میدادم لااقل فکر میکردن آلزایمر دارم.

 

 

 

مطالب مرتبط:

 

خنده دار ترین نوشته های طنز شبکه های اجتماعی

 

باحال ترین متنهای خنده دار و جوک های شبکه های اجتماعی

 

جدیدترین شوخی های خنده دار فضای مجازی

 

باحال ترین جوک های بهمن 94

 

 

 

 



لینک منبع و پست :جالب ترین شوخی های خنده دار شبکه های اجتماعی
http://www.parsnaz.ir/funny-pranks-social-networks.html
شوخی های بامزه شبکه های اجتماعی - ایران ناز www.irannaz.com/funny-pranks-social-networks.html‎Cached Similarعکس های دیدنی از تزیین جالب جمجمه انسان · عکس های منتخب ... عجیب ترین داوطلب کنکور سراسری سال 95 را بشناسید (عکس) ... چرا سایز نیمکت های مدرسه از دبستان تا پیش دانشگاهی تغییر نمی کنه؟ ... مجموعه شوخی های خنده دار شبکه اجتماعی جدید. شوخی های جالب و طنز شبکه های اجتماعی - مجله ابرتازه ها www.abartazeha.ir/news/.../شوخی-های-جالب-و-طنز-شبکه-های-اجتماعی/‎Cached Similarشوخی های جالب و طنز شبکه های اجتماعی · اس ام اس خنده دار. روزنامه هفت صبح : هر نوشته ای نویسنده ای دارد. هر نویسنده ای حق دارد اسمش را پای مطلبش ببیند. نوشته هایی که ... Images for جالب ترین شوخی های خنده دار شبکه های اجتماعی شوخی های جالب طنز شبکه های اجتماعی - پارس ناز www.parsnaz.ir/interesting-joke-humor-social-networks.html‎Cached Similarشوخی های جالب طنز شبکه های اجتماعی,1 تو مترو یه جوری شده که هر کی احساس می کنه یه چیزی تو کیفش اضافیه پا ... شبکه اجتماعی،جامعه مجازی ... خانمی با زیباترین و جذاب ترین خصوصیات چهره +عکس ... 29- یه جوک خنده دار بلدم ولی حال ندارم بنویسم. شوخی های شبکه های اجتماعی - دوستی ها www.doostiha.ir/tag/شوخی-های-شبکه-های-اجتماعی‎Cached Similarجدیدترین جوک ها و پیامک های خنده دار شبکه های اجتماعی 28 اسفند 1394. جملات طنز، اس ... تازه ترین جوک ها و لطیفه های بامزه، شوخی های باحال و استاتوس های تلگرام. جوکهای خفن ... شوخی های جالب، اس ام اس طنز، لطیفه باحال، استاتوس سرکاری و جملات بامزه. جک سرا - شوخی های جالب شبکه های اجتماعی jokmoknew.blogfa.com/tag/شوخی-های-جالب-شبکه-های-اجتماعی‎Cached Similarجک سرا㋡ - شوخی های جالب شبکه های اجتماعی - یه دنیا sms. ... گالری آبیزخبر (1) جالب ترین استاتوس های و جک های جدید خنده دار و باح (1) اس ام اس طنز و خنده دار فقط یه ... شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (54) - آکا www.akairan.com/fun/visua/201433021350.html‎Cached Similar30 مارس 2014 ... خواندنی ها و دیدنی ها,شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (54) شبکه های اجتماعی,طنز. ... جدیدترین اس ام اس های خنده دار تبریک عید فطر 95 ·. جالب ترین شوخی های خنده دار شبکه های اجتماعی - جوونی www.javuni.ir/news/34538‎Cached9 فوریه 2016 ... جالب ترین شوخی های خنده دار شبکه های اجتماعی نوشته های طنزِ باحال و بامزه شبکه‌های اجتماعی مثل وایبر، لاین، واتس آپ، تلگرام و وایبر … شوخی های جالب شبکه های اجتماعی (دی۹۲) – خنده دار – جدیدترین اخبار ... www.momtaznews.com/شوخی-های-جالب-شبکه-های-اجتماعی-دی۹۲-خن/‎Cachedشوخی های جالب شبکه های اجتماعی (دی۹۲) – خنده دار .... جدید ترین و جالب ترین عکس های خنده دار گردآوری توسط گروه سرگرمی ممتازنیوز جدید ترین و جالب ترین عکس های ... عکس های خنده دار،طنز و بامزه جدید شبکه های اجتماعی - رسانه ی خبری ... irannaz.rasanetv.ir/page-640034.html‎Cachedعکس های خنده دار،طنز و بامزه جدید شبکه های اجتماعی. ... های جالب شبکه های اجتماعی شوخی های جالب شبکه های اجتماعی اگه به مامانم ماموریت باحال · بامزه ترین ... شوخی های جالب و خنده دار شبکه های اجتماعی 17 شهریور 13947 سپتامبر 2015 شوخی های جالب و ...