هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

آموزش قدم به قدم سایه چشم دودی

 کارا دلوین مجددا با چشم های دودی خود همه را شگفت زده کرد ولی خوشبختانه این میکاپ چشم جذاب خیلی آسان  و سریع است. با ما همراه باشید تا در 5 گام ساده  طرز دودی کردن چشم ها را بیاموزید

 

آموزش قدم به قدم سایه چشم دودی

مرحله اول: بعد از اینکه مرطوب کننده، کرم چشم و کرم پودر زدید، به سراغ کانسیلر بروید. بهتر است از کانسیلرهای مدادی استفاده کنید.

 

آموزش قدم به قدم سایه چشم دودی

سعی کنید در ناحیه زیر گوشه داخلی چشم تاکید بیشتری داشته باشید. با انگشت یا یک قلموی کوچک کانسیلر را پخش کنید و سپس یک سایه پایه پشت چشمتان بزنید که مطمئن شوید آرایشتان ماندگار می شود و به هم نمی ریزد.

 

آموزش قدم به قدم سایه چشم دودی

مرحله دوم: سایه قهوه ای و نسبتا پررنگی پشت چشم بزنید. می توانید تا زیر ابرو نیز پیش بروید.
آموزش قدم به قدم سایه چشم دودی

 

آموزش قدم به قدم سایه چشم دودی

مرحله سوم: با یک مداد چشم سیاه تمام سطح پلک را بپوشانید و سپس با یک قلموی کوچک کمی آن را پخش کنید و کمی نیز تا زیر چشم ادامه دهید. برای داشتن چشم هایی برجسته با همان مداد پشت چشمتان خط بکشید.

 

آموزش قدم به قدم سایه چشم دودی

مرحله چهارم: با سایه ای روشن شبیه مرواریدهای سفید، گوشه درونی چشم را روشن کنید و آن را تا نزدیک وسط پلک ادامه دهید.

مرحله پنجم: با یک ریمل عالی کار را به پایان برسانید. سعی کنید ریملی که انتخاب می کنید اثری شبیه مژه مصنوعی داشته باشد.

آموزش قدم به قدم سایه چشم دودی 



لینک منبع و پست :آموزش قدم به قدم سایه چشم دودی
http://www.parsnaz.ir/smoked-eye-shadow-education-step-by-step.html
Images for آموزش قدم به قدم سایه چشم دودی آموزش قدم به قدم سایه چشم دودی - پارس ناز www.parsnaz.ir/smoked-eye-shadow-education-step-by-step.html‎Cachedکارا دلوین مجددا با چشم های دودی خود همه را شگفت زده کرد ولی خوشبختانه این میکاپ چشم جذاب خیلی آسان و سریع است. با ما همراه باشید تا در 5 گام ساده طرز دودی کردن چشم ... آموزش قدم به قدم آرایش سایه چشم دودی | سایت تفریحی بهارفا fun.baharfa.com/آموزش-قدم-به-قدم-آرایش-سایه-چشم-دودی.html‎Cached Similarآموزش قدم به قدم آرایش سایه چشم دودی. در این مطلب برایتان آموزش دادن آرایش چشم دودی را آماده کرده ایم. این آموزش در یازده قسمت مختلف آماده شده است که می توانید در ادامه ... آموزش قدم به قدم آرایش چشم - | Niaz.se niaz.se/fa/information/info-health/item/arayesh-cheshm‎Cached Similar۵/ با یک سایه تیره مثلا قهوه ای در قسمت فرو رفته چشم زیر استخوان ابروتا گوشه انتهائی چشم یک تیرگی ملایم ایجاد کنید رنگ سایه را براساس رنگ پوست انتخاب ... راهنمای قدم به قدم آرایش چشم - نوعروس www.noarous.com/fa/content/341‎Cached Similarخانه صفحه اصلی > مجله زیبایی > راهنمای قدم به قدم آرایش چشم ... بعد از اینکه اطراف چشم را دودی کردید با استفاده از یک سایه تیره رنگ این سیاهی های دور چشم را تکمیل ... اموزش قدم به قدم کشیدن خط چشم و سایه ی دودی حرفه ای mod20.ir/.../اموزش-قدم-به-قدم-کشیدن-خط-چشم-و-سایه-ی-دودی-حرفه-ای.html‎Cached Similarاموزش قدم به قدم کشیدن خط چشم و سایه ی دودی حرفه ای آموزش تصویری آرایش چشم مدل 2015 بهمراه توضیح برای دختر ایرانی آموزش تصویری آرایش چشم مدل 2015 بهمراه ... سیمرغ شهر : آموزش قدم به قدم سایه چشم دودی :: سیمرغ شهر simorghshahr.blog.ir/.../سیمرغ-شهر-آموزش-قدم-به-قدم-سایه-چشم-دودی‎Cached18 مه 2016 ... کارا دلوین مجددا با چشم های دودی خود همه را شگفت زده کرد ولی خوشبختانه این میکاپ چشم جذاب خیلی آسان و سریع است. با ما همراه باشید تا در 5 گام ساده ... آموزش سایه چشم دودی طلایی | کافه مد - مدل لباس cafemod.ir/آموزش-سایه-چشم-دودی-طلایی/‎Cached Similarویدیو آموزشی آرایش چشم دودی طلایی به شکل ساده و مرحله به مرحله. اموزش قدم به قدم کشیدن سایه چشم با مداد مشکی www.onlinemod.ir/.../اموزش_قدم_به_قدم_کشیدن_سایه_چشم_با_مداد_مشکی.html‎Cached Similar3 مارس 2014 ... ارایش چشم مدل گربه ای با عکس مرحله به مرحله · روش ارایش چشم با سایه ی سبز و دودی با عکس مرحله ای · اموزش قدم به قدم کشیدن سایه چشم با مداد مشکی. آموزش قدم به قدم سایه چشم دودی - کوتاه کننده لینک پردیس pard.is/km6EL‎Cachedکارا دلوین مجددا با چشم های دودی خود همه را شگفت زده کرد ولی خوشبختانه این میکاپ چشم جذاب خیلی آسان و سریع است. با ما همراه باشید تا در 5 گام ساده طرز دودی کردن چشم ...