هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

اتوبوس برقی که نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند


 

کد مطلب: ۳۹۲۲۷۹

با هر بار شارژ؛

اتوبوس برقی که نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند

بخش دانش و فناوری الف،۲۵ شهریور۹۵

یک شرکت آمریکایی، اتوبوس برقی را تولید کرده که در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر را با یکبار شارژ می پیماید.

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

مهر به نقل از پایگاه خبری «وایرد»، شرکت خودروسازی Proterra آمریکا، اتوبوس برقی را با نام Catalyst E۲ تولید کرده که برای حمل و نقل عمومی می توان از آن استفاده کرد.

قرار اسـت این اتوبوس برقی سال آینده میلادی مورد بهره برداری قرار گیرد. 

از نکات قابل توجه درباره Catalyst E۲ توانایی پیمایش ۹۶۶ کیلومتر به ازای هر بار شارژ کامل و آلایندگی صفر آن اسـت.

قدرت ذخیره باتری این اتوبوس ۴۴۰ تا ۶۶۰ کیلووات در ساعت اسـت.

شرکت Proterra اعلام کرده که در محیط های شهری قدرت پیمایش این اتوبوس با هر بار شارژ کامل بین ۳۱۲ تا ۵۶۳ کیلومتر اسـت.

 Catalyst E۲ می تواند جایگزین مناسبی برای اتوبوس هایی باشد که با سوخت فسیلی کار می کنند.

قیمت Catalyst E۲ در حدود ۸۰۰ هزار دلار اسـت.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ اتوبوس برقی

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب اتوبوس برقی که نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند در سایت مفیدستان



لینک منبع و پست :اتوبوس برقی که نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند
http://mofidestan.ir/%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%da%a9%d9%87-%d9%86%d8%b2%d8%af%db%8c%da%a9-%d8%a8%d9%87-%db%b1%db%b0%db%b0%db%b0-%da%a9%db%8c%d9%84%d9%88%d9%85%d8%aa%d8%b1-%d8%b1%d8%a7/
اتوبوس برقی که نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../اتوبوس-برقی-که-نزدیک-به-۱۰۰۰-کیلومتر-را-طی-می-کند‎Cached1 روز پیش ... یک شرکت آمریکایی، اتوبوس برقی را تولید کرده که در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر را با یکبار شارژ می پیماید. الف - اتوبوس برقی که نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند alef.ir/vdcja8ethuqeh8z.fsfu.html?392279‎Cached1 روز پیش ... یک شرکت آمریکایی، اتوبوس برقی را تولید کرده که در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر را با یکبار شارژ می پیماید. اتوبوس برقی که نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند - پدال نیوز pedalnews.ir/.../اتوبوس-برقی-که-نزدیک-به-۱۰۰۰-کیلومتر-را-طی-می‌کند‎Cached1 روز پیش ... به گزارش پدال نیوز به نقل از مهر ، شرکت خودروسازی Proterra آمریکا، اتوبوس برقی را با نام Catalyst E2 تولید کرده که برای حمل و نقل عمومی می توان ... اتوبوس برقی که نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند - اخبار ایران و جهان newsgrab.ir/news/186831‎Cachedبه گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری «وایرد»، شرکت خودروسازی Proterra آمریکا، اتوبوس برقی را با نام Catalyst E۲ تولید کرده که برای حمل و نقل عمومی می ... اتوبوس برقی که نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند taleshiha.ir/1395/6/.../اتوبوس-برقی-که-نزدیک-به-۱۰۰۰-کیلومتر-را/‎Cached1 روز پیش ... به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری «وایرد»، شرکت خودروسازی Proterra آمریکا، اتوبوس برقی را با نام Catalyst E۲ تولید کرده که برای ... اتوبوس برقی که نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند - نشر اخبار www.nashrnews.org/.../اتوبوس+برقی+که+نزدیک+به+۱۰۰۰+کیلومتر+را+طی+می+کند‎Cachedبه گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری «وایرد»، شرکت خودروسازی Proterra آمریکا، اتوبوس برقی را با نام Catalyst E۲ تولید کرده که برای حمل و نقل عمومی می ... اتوبوس برقی که نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می کند - hit counter nazaninha.xyz/post/?...اتوبوس+برقی+که+نزدیک+به+۱۰۰۰+کیلومتر...طی...‎Cachedبه گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری «وایرد»، شرکت خودروسازی Proterra آمریکا، اتوبوس برقی را با نام Catalyst E۲ تولید کرده که برای حمل و نقل عمومی می ... اتوبوس برقی که نزدیک به 1000 کیلومتر را طی می کند / الف khabarfarsi.com/ext/25210508‎Cachedمهر به نقل از پایگاه خبری «وایرد»، شرکت خودروسازی Proterra آمریکا، اتوبوس برقی را با نام Catalyst E۲ تولید کرده که برای حمل و نقل عمومی می توان از آن استفاده کرد ... اتوبوس برقی که نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند - Shafaqna life.shafaqna.com/FA/0449404‎Cachedاتوبوس برقی که نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند. یک شرکت آمریکایی، اتوبوس برقی را تولید کرده که در حدود ۱۰۰۰ کیلومتر را با یکبار شارژ می پیماید. اتوبوس برقی که نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند - خبر پارسی khabarparsi.com/اتوبوس-برقی-که-نزدیک-به-۱۰۰۰-کیلومتر-را/‎Cached1 روز پیش ... اتوبوس برقی که نزدیک به ۱۰۰۰ کیلومتر را طی می‌کند علم و دانش, همه اخبار.