هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

آیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود


 خبرآنلاین، شنیده‌ها حاکی اسـت گوشی سال ۲۰۱۷ که به مناسبت دهمین سال عرضه آیفون ساخته می‌شود، انقلابی در طراحی و نیز سخت‌افزار به خود خواهد دید.

نیویورک‌تایمز در گزارش جدید خود از تمام اسکرین شدن قسمت جلویی آیفون ۱۰ خبر داده اسـت که بدون لبه و حاشیه ساخته خواهد شد و خبری از دکمه هوم نخواهد بود و در عوض همه‌چیز به‌صورت لمسی و مجازی تعریف می‌شود تا ساختار ضد آب بودن با استانداردهای نظامی (نه استانداردهای معمولی ضد splash) تطبیق پیدا کند.

به گفته منابع نزدیک به اپل آیفون ۲۰۱۷ بدون هدفون خواهد بود و فناوری هدفون بی‌سیم در آن توسعه پیدا خواهد کرد. اینکه اپل با حسگر اثرانگشت چه خواهد کرد، رازی اسـت که فاش نشده اسـت و ممکن اسـت از فناوری حسگر اولتراسونیک استفاده شود و یا اینکه این حسگر به پشت‌گوشی منتقل شود. حتی از اسکنر عنبیه چشم به‌عنوان هویت بیومتریک استفاده شود.

این منابع از ساخت ۳ نوع آیفون نیز سخن گفته‌اند که یکی از آنها تمام شیشه‌ای خواهد بود و ساختاری شبیه یک شیشه کریستال یک تکه خواهد داشت که سخت‌افزار داخل اپل به‌صورت کشویی در بدنه شیشه‌ای خواهد نشست و شاهد آیفون تمام‌خمیده و یک تکه هم خواهیم بود. همچنین یکی از آیفون‌ها نیز با نمایشگر OLED ساخته خواهد شد.

 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب آیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود در سایت مفیدستان



لینک منبع و پست :آیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود
http://mofidestan.ir/%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%db%b1%db%b0-%db%8c%da%a9-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%86%d9%82%d9%84%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%d9%84-%db%b2%db%b0%db%b1/
آیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود / عکس - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/579296/ict/hardware‎Cached1 روز پیش ... آیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود / عکس. فناوری اطلاعات > سخت افزار - گوشی بعدی اپل نه نام اس S به خود می‌گیرد و نه نام آیفون 8 ... آیفون 10 یک گوشی تمام انقلابی در سال 2017 خواهد بود/ عکس | گوشی www.ghatreh.com/.../آیفون-گوشی-تمام-انقلابی-سال-خواهد-بود-عکس‎Cached1 روز پیش ... گوشی بعدی اپل نه نام اس S به خود می گیرد و نه نام آیفون 8. - به گزارش نامه نیوز، شنیده ها حاکی است گوشی سال 2017 که به. آیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود+ عکس www.mahbobtarinha.com/.../آیفون-۱۰-یک-گوشی-تمام-انقلابی-در-سال-۲۰۱۷-خواهد-بود+-عکس‎Cached1 روز پیش ... گوشی بعدی اپل نه نام اس S به خود می‌گیرد و نه نام آیفون 8. شنیده‌ها حاکی است گوشی سال 2017 که به مناسبت دهمین سال عرضه آیفون ساخته می‌شود، ... آیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود+ عکس - آفتاب tnews.ir/آفتاب/5bee70541544.html‎Cached1 روز پیش ... شنیده ها حاکی است گوشی سال 2017 که به مناسبت دهمین سال عرضه آیفون ساخته می شود، انقلابی در طراحی و نیز سخت افزار به خود خواهد دید. آیفون 10 یک گوشی تمام انقلابی در سال 2017 خواهد بود/ عکس / نامه khabarfarsi.com/ext/25190952‎Cached1 روز پیش ... به گزارش نامه نیوز، شنیده‌ها حاکی است گوشی سال 2017 که به مناسبت دهمین سال عرضه آیفون ساخته می‌شود، انقلابی در طراحی و نیز سخت‌افزار به خود ... اول خبر - آیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود / عکس avvalkhabar.ir/.../آیفون_۱۰_یک_گوشی_تمام_انقلابی_در_سال_۲۰۱۷_خواهد_بود___عکس‎Cachedآیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود / عکس. زمان دریافت خبر : چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 21:10. گوشی بعدی اپل نه نام اس S به خود می‌گیرد و نه ... آیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود - تور کیش alotoor.ir/.../آیفون+۱۰+یک+گوشی+تمام+انقلابی+در+سال+۲۰۱۷+خواهد+بود‎Cachedآیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود ... دیوار گرگان ؛ دیواری هم سن و سال دیوار چین. موفقیت ... تمام حقوق برای مجله گردشگری الوتور محفوظ است. آیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود ... - تفسیر نیوز www.tafsir-news.ir/.../آیفون+۱۰+یک+گوشی+تمام+انقلابی+در+سال+۲۰۱۷+خواهد+بود+عکس‎Cachedفناوری اطلاعات > سخت افزار - گوشی بعدی اپل نه نام اس S به خود می‌گیرد و نه نام آیفون 8. به گزارش خبرآنلاین، شنیده‌ها حاکی است گوشی سال 2017 که به مناسبت دهمین ... آیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود / عکس bonyadekhabar.ir/.../آیفون-۱۰-یک-گوشی-تمام-انقلابی-در-سال-۲۰۱/‎Cached1 روز پیش ... لینک قبلی · لینک بعدی. اخبار مرتبط. وزیر صنعت: خصوصی‌سازی دچار انحراف شد · اختصاص کانکس به دانش‌آموزانی که در طویله درس می‌خوانند! آیفون ۱۰ یک گوشی تمام انقلابی در سال ۲۰۱۷ خواهد بود+ عکس www.titreno.com/.../-یفون-۱۰-یک-گوشی-تمام-انقلابی-در-سال-۲۰۱۷-خواهد-بود-عکس‎Cached1 روز پیش ... شنیده‌ها حاکی است گوشی سال ۲۰۱۷ که به مناسبت دهمین سال عرضه آیفون ساخته می‌شود ، انقلابی در طراحی و نیز سخت‌افزار به خود خواهد دید.