هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد

[ad_1]

 

کد مطلب: 394405

گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد

بخش دانش و فناوری الف،31 شهریور95

منابع خبری از عرضه نرم افزار پیام رسان Google Allo گوگل طی هفته جاری خبر می دهند. این برنامه رقیبی برای واتس اپ، وایبر، تلگرام و غیره خواهد بود.

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۳

 فارس به نقل از آندروید هدلاینز، قرار اسـت Google Allo در تاریخ 21 سپتامبر در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. علاوه بر Google Allo گفته می شود Google Duo هم در هفته آینده به طور رسمی عرضه می شود. Google Duo برای برقراری تماس های ویدئویی قابل استفاده اسـت و کاربران آن از کیفیت و رابط کاربری آن راضی بوده اند.

Google Duo تا به حال بیش از 10 میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی بارگذاری شده و مورد استقبال علاقمندان قرار گرفته اسـت.

Google Allo همراه با Google Assistant عرضه شده و به طور کامل با آن سازگار اسـت. Google Assistant که نسخه ای تکامل یافته از Google Now محسوب می شود با استفاده از قابلیت های Allo به ابزاری قدرتمند مبدل می شود و از ان می توان برای خرید بلیط سینما، کنسرت و ... هم استفاده کرد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ تلگرام

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان




تازه‌های وب و اینترنت گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950631000408‎Cached9 ساعت قبل ... منابع خبری از عرضه نرم افزار پیام رسان Google Allo گوگل طی هفته جاری خبر می دهند. این برنامه رقیبی برای واتس اپ، وایبر، تلگرام و غیره خواهد ... گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد - سایت خبری تحلیلی تابناک|اخبار ... www.tabnak.ir/fa/news/624855/گوگل-رقیب-تلگرام-را-عرضه-کرد‎Cached Rating: 84% - 2,537 reviews منابع خبری از عرضه نرم افزار پیام رسان Google Allo گوگل طی هفته جاری خبر می دهند. این برنامه رقیبی برای واتس اپ، وایبر، تلگرام و غیره خواهد بود. گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد www.entekhab.ir/fa/news/.../گوگل-رقیب-تلگرام-را-عرضه-کرد‎Cached6 ساعت قبل ... منابع خبری از عرضه نرم افزار پیام رسان Google Allo گوگل طی هفته جاری خبر می دهند. این برنامه رقیبی برای واتس اپ، وایبر، تلگرام و غیره خواهد ... ایتنا - گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد itna.ir/fa/doc/news/45517/گوگل-رقیب-تلگرام-عرضه‎Cached2 ساعت قبل ... ایتنا - گوگل، پیام‌رسان و ابزار قدرمتند که رقیب جدی‌ای برای واتس‌اپ، وایبر، تلگرام و غیره، محسوب می‌شود را عرضه کرد. گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../گوگل-رقیب-تلگرام-را-عرضه-کرد‎Cached7 ساعت قبل ... منابع خبری از عرضه نرم افزار پیام رسان Google Allo گوگل طی هفته جاری خبر می دهند. این برنامه رقیبی برای واتس اپ، وایبر، تلگرام و غیره خواهد ... گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد+عکس - روزپلاس roozplus.com/fa/news/.../گوگل-رقیب-تلگرام-را-عرضه-کردعکس‎Cached5 ساعت قبل ... گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد+عکس. منابع خبری از عرضه نرم افزار پیام رسان Google Allo خبر می دهند/ این برنامه برای برقراری تماس های ... دولت بهار:گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد www.dolatebahar.com/telex-312445.html‎Cachedتلکس دولت بهار: گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد چهارشنبه، 31 شهریور 1395 - 12: 31 کد خبر: 312445. دولت بهار: منابع خبری از عرضه نرم افزار پیام رسان Google ... گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد | منابع خبری از عرضه نرم افزار www.ghatreh.com/news/.../گوگل-رقیب-تلگرام-عرضه-کرد‎Cached9 ساعت قبل ... منابع خبری از عرضه نرم افزار پیام رسان Google Allo گوگل طی هفته جاری خبر می دهند. این برنامه رقیبی برای واتس اپ، وایب. اخبار پارسیک - گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد https://news.parseek.com/Url/?id=13020858‎Cachedگوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد. ... گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد. گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد. گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد - بهارستانه baharestaneh.ir/0012057641300-2/‎Cached1 ساعت قبل ... گوگل رقیب تلگرام را عرضه کرد. منابع خبری از عرضه نرم افزار پیام رسان Google Allo گوگل طی هفته جاری خبر می دهند. این برنامه رقیبی برای ...