هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

عصرانه خوشمزه با «مافین سیب و آناناس»


وب‌سایت شور و شیرین: مافین نوعی کیک خوشمزه اســت که سریع آماده می شود و برای عصرانه بسیار مناسب اســت. مافین در طعم های مختلف درست می شود. در این مطلب مافین سیب و آناناس را به شما آموزش داده ایم.

مواد لازم:

  • سیب پوست‌گرفته و خردکرده ۴۰۰ گرم
  • آرد ۳۰۰ گرم
  • بیکینگ پودر ۲ قاشق چایخوری
  • دارچین ۲ قاشق چایخوری
  • نمک یک‌چهارم قاشق چایخوری
  • شکر قهوه‌ای ۱۲۵ گرم
  • شیر ۳۵۰ میلی‌لیتر
  • تخم‌مرغ ۲ عدد
  • وانیلین یک‌چهارم قاشق چایخوری
  • کره‌آبکرده و سردشده ۱۵۰ گرم
  • گردوبرشته و خردکرده ۶۰ گرم
  • آناناس خردکرده ۱۰۰ گرم

مافین سیب و آناناس

طرز تهیه:

۱-فر(تاون) را با دمای ۱۸۰ درجه‌ سانتیگراد گرم کنید و قالب ۱۲ تائی مافین را با کپسول‌های کاغذی بپوشانید. آن‌گاه سیب را با قدری آب بپزید و بگذارید خنک شود.

۲-سپس آرد، بیکینگ پودر، دارچین و نمک را با هم مخلوط و الک کنید، شکر را بیفزائید و در مرکز آن،حفره‌ای ایجاد نمائید. حالا شیر، تخم‌مرغ‌ها و وانیلین را با مفتول سیمی بزنید و کره را اضافه کنید.

۳- اکنون مایه‌ فراهم‌کرده را درون حفره‌ مواد خشک بریزید و با قاشق فلزی مخلوط سازید. بعد گردو، آناناس و سیب را بیفزائید و فقط در حد مخلوط‌‌شدن هم بزنید.

۴-اینک مایه را درون کپسول‌ها بریزید و به مدت تقریبی ۲۰-۲۵ دقیقه در فر بپزید. همین که مافین‌ها خنک شدند، رویشان را با کرم گاناش و دراژه‌های بادامی تزئین کنید و برای پذیرائی، در دیس زیبائی بچینید.

۵-سپس ۳۰ گرم کره به کرم اضافه نمائید و آن را از روی حرارت بردارید. حالا بگذارید کرم کاملاً خنک شود. اکنون آماده‌ مصرف اســت.

یادآوری:

۱-برای تهیه‌ کرم گاناش، ۱۰۰ گرم خامه را در ظرف مناسبی بریزید و روی اجاق بگذارید تا گرم شود. آن‌گاه ۲۰۰ گرم شکلات سیاه خردکرده را به خامه بیفزائید و مخلوط کنید.

۲-از هم زدن زیاد مایه‌ مافین خودداری کنید. زیرا موجب سفت‌شدن آن می‌شود.۴-اینک مایه را درون کپسول‌ها بریزید و به مدت تقریبی ۲۰-۲۵ دقیقه در فر بپزید. همین که مافین‌ها خنک شدند، رویشان را با کرم گاناش و دراژه‌های بادامی تزئین کنید و برای پذیرائی، در دیس زیبائی بچینید.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب عصرانه خوشمزه با «مافین سیب و آناناس» در سایت مفیدستان



لینک منبع و پست :عصرانه خوشمزه با «مافین سیب و آناناس»
http://mofidestan.ir/%d8%b9%d8%b5%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%ae%d9%88%d8%b4%d9%85%d8%b2%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d8%a7%d9%81%db%8c%d9%86-%d8%b3%db%8c%d8%a8-%d9%88-%d8%a2%d9%86%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%b3/
عصرانه خوشمزه با «مافین سیب و آناناس» - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../عصرانه-خوشمزه-با-مافین-سیب-و-آناناس‎Cached Rating: 96% - 99 reviews 1 روز پیش ... مافین نوعی کیک خوشمزه است که سریع آماده می شود و برای عصرانه بسیار مناسب است. مافین در ... در این مطلب مافین سیب و آناناس را به شما آموزش داده ایم. عصرانه خوشمزه با «مافین سیب و آناناس» - آکا - آکاایران www.akairan.com/shirinipazi/.../news20169158182890502.html‎Cached1 روز پیش ... مافین نوعی کیک خوشمزه است که سریع آماده می شود و برای عصرانه بسیار مناسب است. مافین در طعم های مختلف درست می شود. در این مطلب مافین سیب و ... عصرانه خوشمزه با مافین سیب و آناناس - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/25199420 1 روز پیش ... وب سایت شور و شیرین: مافین نوعی کیک خوشمزه است که سریع آماده می شود و برای عصرانه بسیار مناسب است. مافین در طعم های مختلف درست می شود. عصرانه خوشمزه با «مافین سیب و آناناس» - آکا - هاب پرس https://hubpress.ir/news/31986‎Cached1 روز پیش ... آکاایران: مافین نوعی کیک خوشمزه است که سریع آماده می شود و برای عصرانه بسیار مناسب است. مافین در طعم های مختلف درست می شود. در این مطلب ... عصرانه خوشمزه با مافین سیب و آناناس - نفت ساز www.naftsaz.ir/search/عصرانه_خوشمزه_با_مافین_سیب_و_آناناس‎Cachedوب سایت اصفهان امروز: اگر از تهیه ماکارونی به روش های سنتی و قدیمی خسته شده اید برای طرز تهیه مافین ماکارونی، با ایده ای جدید و خوشمزه با ما همراه شوید.مواد اولیه :آرد. عصرانه خوشمزه با مافین سیب آناناس آکا - hit counter nazaninha.xyz/post/?q=عصرانه+خوشمزه+با+مافین+سیب+آناناس+آکا‎Cachedوب سایت شور و شیرین: مافین نوعی کیک خوشمزه است که سریع آماده می شود و برای عصرانه بسیار مناسب است. مافین در طعم های مختلف درست می شود. در این مطلب مافین ... عصرانه خوشمزه با «مافین سیب و آناناس» rasaneaval.ir/?go=42702‎Cached19 ساعت قبل ... مافین نوعی کیک خوشمزه است که سریع آماده می شود و برای عصرانه بسیار مناسب است. مافین در ... در این مطلب مافین سیب و آناناس را به شما آموزش داده ایم. عصرانه خوشمزه با «مافین سیب و آناناس» - مجله اینترنتی تالشی ها taleshiha.ir/1395/6/25/عصرانه-خوشمزه-با-مافین-سیب-و-آناناس/‎Cached21 ساعت قبل ... وب‌سایت شور و شیرین: مافین نوعی کیک خوشمزه است که سریع آماده می شود و برای عصرانه بسیار مناسب است. مافین در طعم های مختلف درست می شود. عصرانه خوشمزه با مافین سیب آناناس آکا tareenha.xyz/post/?q=عصرانه+خوشمزه+با+مافین+سیب+آناناس+آکا‎Cachedوب سایت شور و شیرین: مافین نوعی کیک خوشمزه است که سریع آماده می شود و برای عصرانه بسیار مناسب است. مافین در طعم های مختلف درست می شود. در این مطلب مافین ... عصرانه خوشمزه با «مافین سیب و آناناس» | ۴۸ ساعت 48saat.ir/151186/عصرانه-خوشمزه-با-مافین-سیب-و-آناناس/‎Cached1 روز پیش ... در این مطلب مافین سیب و آناناس را به شما آموزش داده ایم. وب‌سایت شور و شیرین: مافین نوعی کیک خوشمزه است که سریع آماده می شود و برای عصرانه ...