هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

شارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شد

شارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شد 

دیگر میتوانید شارژ گوشی را بوسیله کیف پول خود انجام دهید . شرکت Nomad سازنده لوازم جانبی برای محصولات اپل و دیگر دستگاه‌های iOS، کیف پولی با باتری غیرقابل جابجایی طراحی کرده که در آن تعبیه شده است.

 

به گزارش TechCrunch‎، یکی از بزرگترین مشکلات کاربران گوشی‌های هوشمند این استکه باتری گوشی آنها تنها پس از چند ساعت خالی از شارژ شده و شارژ 100 درصد آن خیلی زود به 15 درصد می‌رسد.این کیف پول جدید در زمان تخلیه شارژ گوشی هوشمند شما به کمکتان خواهد آمد.

شارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شدکیف شارژر با دو سایز باریک و تاشو عرضه شده استکه هر دو دارای باتری 2400 میلی آمپر بر ساعت هستند.ظرفیت باتری این کیف پول به قدری است که می‌توان با آن یک گوشی iPhone 6 را کاملا شارژ کرد. این کیف همچنین شامل یک کابل نورافشان و یک پورت میکرو USB برای شارژ باتری بوده که در داخل آن تعبیه شده است.

 

نسخه باریک آن با قیمت 119.95 دلار و نسخه تاشوی آن با قیمت 149.95  دلار به فروش می‌رسد. این کیف پول همچنین از چرم با کیفیت ساخته شده است.شرکت تولیدکننده این کیف اعلام کرده است که این محصول گرانترین کیفی است که تاکنون تولید شده است.

 

 



لینک منبع و پست :شارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شد
http://www.parsnaz.ir/%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%b3%db%8c%d9%84%d9%87-%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%be%d9%88%d9%84-%d9%85%d9%85%da%a9%d9%86-%d8%b4%d8%af.html
شارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شد - پارس ناز www.parsnaz.ir/شارژ-گوشی-بوسیله-کیف-پول-ممکن-شد.html‎Cachedشارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شد دیگر میتوانید شارژ گوشی را بوسیله کیف پول خود انجام دهید شرکت Nomad سازنده لوازم جانبی برای محصولات اپل و دیگر. معرفی کیف پول 90 دلاری با قابلیت شارژ گوشی - دیجی‌کالا مگ https://mag.digikala.com/مقاله.../کیف-پولی-که-گوشی-شارژ-می‌کند/‎Cached4 نوامبر 2015 ... شارژ گوشی شما ممکن است در شرایط مختلف به پایان برسد و نیاز داشته باشید که آن ... در آن از یک باتری با ظرفیت ۲۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده شده است. ... البته در حالت پیش فرض می‌توان از این کیف پول برای شارژ گوشی‌های آیفون ... Images for شارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شد شارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شد - انــجــمــن ســرگــرمــی ... https://anjoman.parsibechat.com/thread-40571-newpost.html‎Cachedشارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شد دیگر میتوانید شارژ گوشی را بوسیله ... iOS ، کیف پولی با باتری غیرقابل جابجایی طراحی کرده که در آن تعبیه شده است. شارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شد - تلگرامی telegramy.club/news/101706‎Cachedشارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شد کیف شارژر با دو سایز باریک و تاشو عرضه شده استکه هر دو دارای باتری 2400 میلی آمپر بر ساعت هستند.ظرفیت باتری این ... شارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شد - مجله تفریحی ایران مارکت iranmc.in/news/101965‎Cachedشارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شد کیف شارژر با دو سایز باریک و تاشو عرضه شده استکه هر دو دارای باتری 2400 میلی آمپر بر ساعت هستند.ظرفیت باتری این ... معرفی کیف پول 90 دلاری با قابلیت شارژ گوشی shandizkala.ir/news_10910-utab‎Cachedکیف پول 90 دلاری , شرکت Nomad , کیف پول برای تلفن‌های همراه هوشمند ... شارژ گوشی شما ممکن است در شرایط مختلف به پایان برسد و نیاز داشته باشید که آن ... محصولی که به‌تازگی ساخته شده، یک کیف پول چرمی است که نقش پاور بانک را ایفا می‌کند. شارژ گوشی بوسیله کیف پول ممکن شد shahr-news.ir/شارژ-گوشی-بوسیله-کیف-پول-ممکن-شد/‎Cachedدریافت کد پاپ آپ کلیکی · دریافت کد پاپ آپ کلیکی · ads · آمار · لینک قبلی · لینک بعدی. خدمات کیف پول همراه - جیرینگ jiring.ir/fa/content/index/name/خدمات+کیف+پول+همراه‎Cached•مشترکین کیف پول جیرینگ می توانند به دو شکل حضوری و غیر حضوری در کیف پول ... شارژ خریداری شده، به صورت خودکار به اعتبار سیم کارت اضافه می شود. هشدار امنیتی گوشی خود را با پورت شارژ نکنید - NazBid.ir nazbid.ir/post/?q=هشدار+امنیتی+گوشی+خود+را+با...شارژ...‎Cachedاین کیف پول جدید در زمان تخلیه شارژ گوشی هوشمند شما به کمکتان خواهد آمد.کیف شارژر با دو سایز باریک و تاشو عرضه شده است که هر دو دارای باتری ۲۴۰۰ میلی آمپر ... ممکن است دریافته باشید که زمانی که دستگاه خود را به لپ‌تاپ یا رایانه متصل می‌کنید ...