هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

عکس های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس لو رفت

عکس های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس لو رفت

آیفون 7 گوشی موبایلی که خیلی ها منتظرش هستند و خیلی ها در مورد سخت افزار و امکانات احتمالی آن حرف میزنند حال عکس که مشاهده میکنید عکس طرح سه نمای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می باشد.آیفون جدید قرار است از آیفون‌های موجود 6 و 6s کمی (در حد ۱ میلی‌متر) باریک‌تر باشد.

 

این‌بار خبر از طرح سه‌نمای آیفون 7 است که ظاهرا از کوپرتینو لو رفته. احتمالا این طرح با بدنه‌ای شیشه‌ای اجرا شود. درمورد ضخامت، آن‌طور که از این طرح برمی‌آید، آیفون جدید قرار است از آیفون‌های موجود 6 و 6s کمی (در حد 1 میلی‌متر) باریک‌تر باشد.

 

نکته‌ی دیگری که از این طرح و به‌ویژه از قسمت لبه‌ها می‌تواند به دست آید، این است که احتمالا اندازه‌ی باتری در این گوشی جدید بزرگ‌تر است. عرض و ارتفاع آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ظاهرا در همان مقیاس پرچم‌داران قبلی اپل است. اما این‌بار آیفون 7 پلاس با دوربین دوتایی به بازار می‌آید. آیفون 7 مثل مدل‌های قبلی با یک سنسور دوربین در پشت ظاهر می‌شود.

 

همچنین به نظر می‌رسد یک پورت اتصال هوشمند در قسمت پشت آیفون 7 پلاس تعبیه شده اما محلی برای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در این طرح در نظر گرفته نشده است. در این مورد پیش از این هم اخباری به گوش‌مان خورده بود و به‌هرحال مثل هربار چاره‌ای نداریم جز این‌که چندماهی منتظر بمانیم.

 

منبع : دیجی کالا

 

 



لینک منبع و پست :عکس های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس لو رفت
http://www.parsnaz.ir/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-7-%d9%88-%d8%a2%d9%8a%d9%81%d9%88%d9%86-7-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d9%84%d9%88-%d8%b1%d9%81%d8%aa.html
Images for عکس های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس لو رفت آیفون 7 پلاس | گجت نیوز gadgetnews.ir/tag/آیفون-7-پلاس/‎Cachedعکس جدیدی از آیفون ۷ پلاس همراه با ویژگی‌های آن به بیرون درز کرد ... در جدیدترین تصویر لو رفته از محصولات کمپانی اپل، دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس دیده می‌شود. آیفون 7 - Apple iPhone 7 | دیجی کالا مگ https://mag.digikala.com/برچسب-tag/iphone-7/‎Cached3 ساعت قبل ... گوشی iPhone 7 شرکت Apple در شهریور سال 95 معرفی خواهد شد. ... اولین تصاویر از هدفون آیفون ۷ با پورت لایتنینگ لو رفت. نویسنده: مجید ... آیفون 7 | بررسی مشخصات ، قیمت ، زمان عرضه گوشی اپل 7 - NIC www.apple-nic.com/blog/1602-تصاویر-آیفون-7.html‎Cached Similarآیفون 7 | قیمت گوشی اپل 7 ✚ قیمت ایفون 7 ✚ مشخصات و گوشی آیفون 7 ... با توجه به اینکه اپل خواهان باریکتر کردن آیفون 7 و آیفون 7 پلاس میباشد و با توجه به ... میتوانید عکس تک ماژول دوربین آیفون ۷ را که جز عکس های لو رفته است، مشاهده کنید . عکس های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس لو رفت - پارس ناز www.parsnaz.ir/عکس-های-آیفون-7-و-آیفون-7-پلاس-لو-رفت.html‎Cachedعکس های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس لو رفت آیفون 7 گوشی موبایلی که خیلی ها منتظرش هستند و خیلی ها در مورد سخت افزار و امکانات احتمالی آن حرف میزنند حال. جدیدترین عکس لورفته از آیفون 7 و 7 پلاس/پرو با لنز بزرگ www.khabaronline.ir/.../detail/550253/ict/hardware‎Cached26 ژوئن 2016 ... از حالا تا سپتامبر با انبوهی از عکس‌های لو رفته از آیفون 7 و 7 پرو/ پلاس مواجه خواهیم شد. عکس های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس لو رفت - مجله خبرجو www.khabarjoo.tk/search/?...عکس+های+آیفون+7...آیفون+7+پلاس+لو+رفت‎Cachedآموزش کامپیوتر و اینترنت ، دیجی آکامقالات کامپیوتر آکاایران مثل هرسال، انتشار اخبار و شایعات درمورد گوشی هوشمند جدید اپل تا شهریورماه که به بازار معرفی شود، ... عکس های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس لو رفت | خبرجو | موتور جستجو اخبار khabarjoo.tk/news/.../عکس+های+آیفون+7+و+آیفون+7+پلاس+لو+رفت‎Cachedعکس های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس لو رفت\nآیفون 7 گوشی موبایلی که خیلی ها منتظرش هستند و خیلی ها در مورد سخت افزار و امکانات احتمالی آن حرف میزنند حال عکس که ... همچنان عکس های آیفون 7 در حال لو رفتن هستند | آیفون 7 iphone-7.ir/.../2222-همچنان-عکس-های-آیفون-7-در-حال-لو-رفتن-هستند.html‎Cached1 روز پیش ... میتوانید این عکس لو رفته آیفون ۷ را در زیر مشاهده کنید . ... آیفون 7 اپل ... عکس های زیادی هم پیرامون آیفون ۷ پلاس منتشر شده است که تقریبا مورد ... عکس های لو رفته از iPhone 7 — چی جوری؟! chijoori.ir/the-image-of-iphone-7/‎Cachedعکس های جدید منتشر شده از آیفون 7 محصول جدید اپل که طبق عادت هرساله اپل که قرار است در سپتامبر (شهریور) ... با ما همراه باشید تا درمورد برخی از ویژگی های بکار رفته در این اسمارت فون را برای شما فاش کنیم. ... تصاویر آیفون 7 پلاس - چی جوری.