هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

نکاتی برای زیباتر شدن شما + آموزش تصویری

نکاتی برای زیباتر شدن شما + آموزش تصویری

زیبایی خواست همه انسان های روی کره زمین است و همه به آن اهمیت میدهند به خصوص خانم ها جوان که همیشه میخواهند بهترین و زیباترین به نظر برسند. 

 

۱. پوستی شفاف و زیبا

اگر همیشه ورزش کنید و مواد غذایی سالم را در برنامه‌ی غذایی‌تان بگنجانید، پوستی شفاف خواهید داشت. برای رسیدن به بهترین نتیجه، باید مصرف هله هوله را کاهش دهید.

نکاتی برای زیباتر شدن شما + آموزش تصویری

۲. با کم‌ترین تلاش وزن‌تان را کم کنید.

برنامه‌ی غذایی‌تان را تغییر دهید و سبزیجات بیش‌تر و گوشت کم‌تر در آن بگنجانید.

 

۳. ناخن فرورفته را درمان کنید.

ناخنی که مشکل دارد را به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه در آب بخیسانید تا نرم شود.
یک کرم ضد-قارچ روی ناخن بمالید و آن را با باند بپیچانید.
این روش را دو بار در روز انجام دهید تا زمانی که مشکل رفع شود.

نکاتی برای زیباتر شدن شما + آموزش تصویری

۴. غبغب را از بین ببرید و نفس‌تان را تازه کنید.

خیلی ساده است! چند بار در روز آدامس بدون قند بجوید.

نکاتی برای زیباتر شدن شما + آموزش تصویری

۵. لکه‌های روی دندان‌های‌تان را با پوست موز پاک کنید.

قسمت داخلی پوست موز را به مدت ده دقیقه روی دندان‌های‌تان بمالید. این کار را هفته‌ای دو بار انجام بدهید تا لکه‌ها از بین بروند.

نکاتی برای زیباتر شدن شما + آموزش تصویری

۶. پوستی نرم و لطیف با استفاده از عسل

یک لایه‌ی نازک از عسل را به عنوان مرطوب کننده، سه بار در هفته روی پوست‌تان بمالید.

نکاتی برای زیباتر شدن شما + آموزش تصویری

۷. زردی روی ناخن‌ها را از بین ببرید.

کمی خمیردندان و چند قطره آب لیمو را در یک ظرف بریزید و کاملا با هم مخلوط کنید.

این ترکیب را روی هر ناخنی که زرد شده‌است بمالید؛ و ببینید که چه‌طور زردی آن از بین می‌رود.

نکاتی برای زیباتر شدن شما + آموزش تصویری

 

 



لینک منبع و پست :نکاتی برای زیباتر شدن شما + آموزش تصویری
http://www.parsnaz.ir/%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%d8%aa%d8%b1-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c.html
نکاتی برای زیباتر شدن شما + آموزش تصویری - پارس ناز www.parsnaz.ir/نکاتی-برای-زیباتر-شدن-آموزش-تصویری.html‎Cachedنکاتی برای زیباتر شدن شما آموزش تصویری زیبایی خواست همه انسان های روی کره زمین است و همه به آن اهمیت میدهند به خصوص خانم ها جوان که همیشه میخواهند بهترین. نکاتی برای زیباتر شدن شما + آموزش تصویری - ناز میهن – NazMihan ... nazmihan.com/نکاتی-برای-زیباتر-شدن-شما-آموزش-تصویری/‎Cached1 روز پیش ... 2809081526.jpg آموزش تصویری نصب و فعال سازی آنتی ویروس نود32 ۳۳۷۸۵۱۸۵۴۴٫ jpg برای زیباتر شدن این کارها را انجام دهید 3421527876.jpg ... نکاتی برای زیباتر شدن شما آموزش تصویری soltoon.ir/article/نکاتی+برای+زیباتر+شدن+شما+++آموزش+تصویری‎Cached6 روز پیش ... نیازمندی های استان خوزستان – ۲۷ تیر ماه ۹۵ ۱ ۲ اطلاعات تماس نشانی : تلفن : ایمیل : وبسایت : هشدار مهم : کارجویان گرامی لطفا قبل از ارسال شغل مورد ... نکات مفید آرایشی برای زیباترشدن شما - بیتوته www.beytoote.com/attire/face-attire/poniter-array.html‎Cached Similarنکات مفید آرایشی برای زیباترشدن شما-یک آرایش زیبا با یک کرم پودر خوب شروع می ... بیاد داشته باشید که آرایش تیره تصویری گرفته تر و آرایش روشن به شما تصویری روشن تر و برجسته تر می دهد. .... آموزش آرایش چشم عروس به سبک پاکستانی. نکاتی برای زیباتر شدن شما + آموزش تصویری بایگانی | تفریحی و ... abadiyeh.ir/tag/نکاتی-برای-زیباتر-شدن-شما-آموزش-تصویری/‎Cachedآبادیه مینویسد مسابقه جالب مردها با کفش های پاشنه بلند کفش های پاشنه بلند که در حالت عادی به سختی میتوان با آنها راه رفت,در مسابقه دو آن هم توس... ادامه مطلب . نکاتی برای زیباتر شدن شما آموزش تصویری - بولر boler.ir/post/?q=نکاتی+برای+زیباتر+شدن+شما+آموزش+تصویری‎Cachedنکاتی برای زیباتر شدن شما آموزش تصویری. نحوه تهیه پفک برزیلی - ... با رعایت این نکات اما میتوانیم شادی را برای همیشه به زندگی خود بیاوریم. یکی از موثرترین ... نکته هایی برای زیبا تر شدن شما + عکسهای آموزشی (۷ عکس) - سرزه www.serze.com/نکته-هایی-برای-زیبا-عکسهای-آموزشی-1320370/‎Cached1 روز پیش ... نکاتی برای زیباتر شدن شما + آموزش تصویری عکس شماره 1 ⇩ نکته هایی برای زیباتر شدن شما + عکسهای آموزشی قشنگی قصد داشت همه آدم های برروی ... بهداشت و زیبایی و فشن - ایران ناز www.irannaz.com/news_cats_13.html‎Cached Similarراهی برای پرپشت شدن موهای شما ... کسانی که پوست زیبا می خواهند بخوانند … ... نکاتی مهم درباره ی انتخاب رنگ لاک ناخن .... آموزش تصویری آرایش لب به چند رنگ. پورتال پرشین وی www.persianv.com/‎Cached Similarروایتی از هزینه‌های چند ۱۰میلیونی برای قبول شدن در کنکور ! ... تصویری از طارمی در حال بازگشت به ایران ... نکات کاربردی برای خوابیدن در فرودگاه که بهتر است بدانید +تصاویر · نکات کاربردی برای خوابیدن در فرودگاه که بهتر است ..... شخصیت شناسی ، رنگ مناسب شما ... آموزش درست کردن قلعه زیبا با کارتن مقوایی +تصاویر ... نکات خاص آرایشی که به زیباتر شدن شما کمک می کند - تالاب www.talab.ir/makeup/.../specific-tips-help-become-beautiful.html‎Cachedنکات خاص آرایشی که به زیباتر شدن شما کمک می کند ... برای آرایش صورت همان طور که در تصویر می بینید، برای اینکه سایه دودی در قسمت انتهایی چشم خود ایجاد کنید، می توانید دو خط عمودی که با دو خط افقی قطع شده و ... آموزش تصویری آرایش انواع چشم.