هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس

این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند عکس

این هیکل ها و تصاویری که پیش روی شماست همگی واقعی هستند و خبری از فتوشاپ نیست.نمیدانیم چه اتفاقی افتاده که بدن این افراد به این شکل درآمده است. 

 

سجاد غریبی وزنه بردار ۲۴ ساله ی ایرانی این روزها فضای مجازی را تحت تاثیر فیزیک خود قرار داده است. غریبی با داشتن وزنی نزدیک به ۱۵۰ کیلوگرم گفته می شود که می تواند در حدود ۱۸۰ کیلوگرم وزنه را بلند کند. با این توصیفات غریبی کسی است که مطمئنا دوست دارید در هنگام دعوا کنارتان باشد!

 

البته به گفته ی کسانی که او را می شناسند برخلاف ظاهر ترسناک و عظیم الجثه ی غریبی او بسیار آرام بوده و قلب مهربانی دارد.

این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس

 این بدن ساز برزیلی تصمیم داشت که در زندگی واقعی نماینده ی ابر قهرمان مارول یعنی هالک شگفت انگیز باشد و برای رسیدن به این هدف واقعا زندگی خود را با تزریق روغن و الکل به بازوهای خود به خطر انداخت.

 

روماریو دو سانتوز آلوز ۲۵ ساله برای افزایش حجم عضلات بازوی خود ترکیبات مرگباری را به بازوهای خود تزریق می کرد که همین مساله باعث شد سلامت او هم به لحاظ فیزیکی و هم به لحاظ روحی و روانی به خطر بیفتد.

 

این جوان که سابق بر این بادیگارد هم محسوب می شده است می گوید که این مواد چنان روی مغز او تاثیر گذاشته بوده است که او زمانی که همسرش ۶ ماهه باردار بوده است تلاش می کند خودکشی کند و هچنین این ظاهر باعث شده بچه ها از او بترسند.

این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس

 به نظر می آید که برای اینکه بازوهایی به اندازه ی ملوان زبل داشته باشید نیازی به خوردن اسفناج نیست. بدن ساز ماساچوستی، مصطفی اسماعیل، در روز ۳ کیلوگرم پروتئین، ۴ کیلوگرم کربوهیدرات و سه گالن آب می خورد تا اندازه ی دور بازویش تغییری نکند! بازئهایی که به اندازه ی دور کمر یک مرد لاغر هستند!

 

در سال ۲۰۱۲ اسم او در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بزرگترین دور بازو ثبت شد و درخواست های زیادی برای خارج کردن اسم او از این لیست داده شده بود زیرا اعتقاد بر این بود که او دوپینگ کرده است.

این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس

 اگر اهل مچ انداختن هستید و در این زمینه مدعی هستید بازهم به سراغ جف دیب نروید! دست های دیب چنان بزرگ است که به راحتی در هر کدام از دست هایش یک توپ بسکتبال جا می شود.

 

برای کشف عامل بزرگ بودن دست های دیب آزمایشات زیادی بر روی او انجام شد و پزشکان به دنبال نشانه هایی از gigantism و elephantiasis بودند ولی تمامی نتایج حاصله نشان می دهد که جف از هیچ نارسایی رنج نمی برد.

این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس

 این دومین نفر در این لیست است که شبیه ملوان زبل است ولی به هیچ عنوان زور او را ندارد. آرلیندو دو سوزو یک بدن ساز ۴۳ ساله ی برزیلی است که معتقد است که در برزیل بزرگترین بازوها را دارد، دور بازوهای او ۱۵ سانتی متر است که نتیجه ی یک ترکیب دست ساز از روغن و الکل می باشد.

 

با وجود اینکه بازوهای او بسیار عضلانی به نظر می آیند ولی گویا اصلا کاربری ندارند ولی با این ظاهر عجیب آرلیندو فقط وزنه های معمولی را می تواند بلند کند. آرلیندو طی یک برنامه ی دوماهه با تزریق ماده ی دست ساز خود توانست از نظر حجم بهترین در باشگاه خود شود که به نظر می آید موفق هم شده است.

این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس



لینک منبع و پست :این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس
http://www.parsnaz.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%85-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%d9%87%db%8c%da%a9%d9%84-%d9%87%d8%a7-%d8%ba%d9%88%d9%84-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c-%d9%87%d8%b3%d8%aa.html
Images for این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس - پارس ناز www.parsnaz.ir/این-اندام-ها-و-هیکل-ها-غول-های-واقعی-هست.html‎Cachedاین اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند عکس این هیکل ها و تصاویری که پیش روی شماست همگی واقعی هستند و خبری از فتوشاپ نیستنمیدانیم چه اتفاقی افتاده که بدن . این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس atisam.ir/news/95321‎Cachedاین هیکل ها و تصاویری که پیش روی شماست همگی واقعی هستند و خبری از فتوشاپ نیست.نمیدانیم چه اتفاقی افتاده که بدن این افراد به این شکل درآمده است. \n سجاد ... این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس - Ali Taran alitaran.tk/2016/07/این-اندام-ها-و-هیکل-ها-غول-های-واقعی-هست/‎Cached6 روز پیش ... این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس ... وسایل دست ساز و جالب چینی ها را ببینیدجولای 1, 2016در «مطالعه». عکس های داغ بازیگران خارجی و ... مطالب خواندنی و جالب - ناز وب www.nazweb.ir/news_cats_3.html‎Cached Similarعکس، اندام دیدنی مرد استخوانی بعد از بدنسازی · عکس نوشته های ... ازدواج غول پیر و میلیاردر رسانه ای با مانکن جوان و معروف ! عکس ... (عکس) · جنجال ماسک های وحشتناک این دکتر برای ربودن زن ها ... چهره و عکس باورنکردنی لیلی و مجنون واقعی در فرانسه. «از شایعه تا واقعیت» کشف اجساد انسان‌های غول‌پیکر در عربستان ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940828000386‎Cached Similar22 نوامبر 2015 ... واقعیت**. کشف اجساد قوم عاد و ثمود در عربستان با استناد به تصاویر فوق ... پیش از این با موضوع خلاقیت و مهارت در رشته‌های ویرایش عکس و طراحی ... عکس ها جعلی هستند قبول ،حالا قوم عاد تا چه اندازه درشت اندام بودند؟ ... مستندات بسیار دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که انسان هایی با قد و قامت های متفاوت بر روی زمین ... هیکل این گاوهای بلژیکی شما را حیرت زده می کند (عکس) -آکا - دوستی 2sti.ir/news/124221‎Cachedهیکل این گاوهای بلژیکی شما را حیرت زده می کند (عکس) -آکا ... این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس · عکس هایی از نقاشی‌ های واقعی و حیرت انگیز. رفع ابهام از عکس پدر جواد رضویان + عکس واقعی از پدرش - فان گاه fungah.ir/news/158413‎Cached23 آوریل 2016 ... مناسب برای تمامی دندان ها ... در حالی که تصویر این روحانی شباهت زیادی به رضویان دارد اما سیدجواد ... این اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس. مجله اینترنتی ققنوس: ققنوس پورتال جامع اخبار،سرگرمی،روانشناسی ... gognos.ir/‎Cached Similarاین اندام ها و هیکل ها غول های واقعی هستند +عکس ... عکس های جذاب از داخل بویینگ 8- 747 لوکس .... آخرین عکس های بازیگران خارجی و ستاره ها در اینستاگرام ... تصاویراسکلت غول پیکر در مصر واقعی است؟/گزارش تصویری www.khabaronline.ir/detail/199151/society/fun‎Cached Similar16 فوریه 2012 ... این عکس ها از 8 سال قبل تا به حال در ایمیل ها و سایت های اینترنتی دست ... تاکنون از نظر اندام و هیکل کوتاه تر و ضعیف تر شده اند ، این موضوع را در چند ...