هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد

این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد

این زن 34 ساله کره ای,میز ناهارش را جلوی وبکم قرار میدهد و سپس شروع به غذا خوردن میکند و برای این غذا خوردن ماهانه 9 هزار دلار پول میگیرد. “پارک سئو یئون” ملقب به “دیوا”، یک زن ۳۴ ساله عادی اهل کره جنوبی است، این زن کره‌ای با نشستن جلوی وب‌کم، ماهانه ۹ هزار دلار پول درمی‌آورد و تنها کار او خوردن غذا است!

 

اما شیوه‌ای که او برای پول درآوردن انتخاب کرده است، از دید ما عجیب است، او هر روز، سه ساعت در آپارتمانش در شهر “اینچئون” می‌نشیند و به تنهایی غذا می‌خورد. هزاران نفر به صورت زنده، غذا خوردن او را تماشا می‌کنند که ۶۰ درصد آنها بانوان هستند.

این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد

در کره جنوبی که شهروندانش به سریع‌ترین اینترنت دنیا دسترسی دارند، چیزهایی مثل این عجیب نیستند، در واقع کار ۳۵۰۰ نفر در کره جنوبی مشابه همین است، اغلب رستوران‌ها اسپانسر این افراد می‌شوند.

 

به علاوه تماشاگران هم از طریق پول مجازی کره که balloon نام دارد و هر واحدش معادل ۹ سنت است، به او دستمزد می‌دهند. خبر خیلی کوتاه بود، اما از ابعاد مختلفی همین خبر سرگرم‌کننده، قابل بررسی است:

این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد

1. زمانه، زمانه اینترنت است
اینکه اینترنت پرسرعت، می‌تواند منجر به چه تجارت‌های عجیب و غریبی شود، در شرایطی که در کشورهای در حال توسعه‌، درخشان‌ترین ایده‌های ذهنی، به علت نبود امکانات، محدودیت‌ها و نبود زیرساخت‌های مثل اینترنت سریع، نیست و نابود می‌شوند، اهالی کشورهای توسعه‌یافته از ایده‌های ظاهرا خنده‌داری مثل این پول می‌سازند.

این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد

2. زمانه، زمانه تضادهاست
رستوران‌های کره جنوبی برای بازاریابی به ترفندهایی مثل این رو می‌آورند، در مقابل بسیاری از همسایگان شمالی همین زن، شهروندان سوریه یا کشورهای فقیر آفریقا، عملا چیزی برای خوردن ندارند.

این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد

3. زمانه، زمانه تنهایی‌هاست
در همین ایران ما هم، خیلی‌ها تنها دلخوشی‌شان آنلاین شدن و رصد کردن خوشی‌های زندگی روزمره بقیه است، آنها در اینستاگرام میهمانی‌ها و رستوران‌گردی‌ها و سفرهای دیگران را ناظر می‌کنند و به زور خود را در بطن آن خوشی‌های کوچک تصور می‌کنند.

این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد

4. زمانه، زمانه تکامل شهوت است
در این مورد خاص، حرص و آز یک مشت مرفه شکم‌چران به غذا خوردن این زن و غذاهای رنگارنگ سفره‌اش محدود شده است، اما متأسفانه در خبرها می‌خوانیم که شهروندان ثروتمند غربی، هزاران کیلومتر دورتر ار ساکنان مناطق فقیر دنیا، با پرداخت پول، زنان و دختران را وادار به حضور جلوی وب‌کم‌ها می‌کنند و گاه در این میان اعمالی انجام می‌شوند که در همه کشورهای دنیا مستحق تعقیب قضایی است.

این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد

 

 



لینک منبع و پست :این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد
http://www.parsnaz.ir/%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%85-%d8%a8%d8%a7-%d8%ba%d8%b0%d8%a7-%d8%ae%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%ac%d9%84%d9%88%db%8c-%d9%88%d8%a8-%da%a9%d9%85-%d9%be%d9%88%d9%84-%d9%85%db%8c-%da%af.html
Images for این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد این زن کره‌ای با نشستن جلوی وب‌کم، ماهانه 9 هزار دلار پول درمی‌آورد، تنها ... 1pezeshk.com/.../this-woman-makes-9000-a-month-eating-in-front-of-a-webcam.html‎Cached Similar2 فوریه 2014 ... این زن کره‌ای با نشستن جلوی وب‌کم، ماهانه ۹ هزار دلار پول درمی‌آورد، تنها کار او: خوردن غذا! ... هزاران نفر به صورت زنده، غذا خوردن او را تماشا می‌کنند. .... را ناظر می‌کنند و به زور خود را در بطن آن خوشی‌های کوچک تصور می‌کنند” فکر می کنم از این دسته .... باج می گیرد · هشدار: باج افزاری جهنمی با نام Satana در حال همه گیر شدن است! این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد - فان گاه fungah.ir/news/246328‎Cachedاین خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد. این زن 34 ساله کره ای,میز ناهارش را جلوی وبکم قرار میدهد و سپس شروع به غذا خوردن میکند و برای این غذا خوردن ماهانه 9 هزار ... داستان خوردن پا خانم دکتر - مجله خبر 24 www.khabar24.tk/search/?q=داستان+خوردن+پا+خانم+دکتر‎Cachedخانم ها با خوردن این دارو پسردار شوید محققان به تازگی به این حقیقت پی برده اند که ... این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد این زن 34 ساله کره ای,میز ناهارش را ... مطالب جالب و خواندنی - پارس ناز www.parsnaz.ir/news_cats_2.html‎Cached Similarپنجاه عمل جراحی پسری برای شبیه شدن خود به خانم کیم کارداشیان ... این مرد با گوشی موبایل خود ازدواج کرد +عکس ... این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد. کشورهایی که ایرانی ها از دیدن آن لذت می برند + عکس - پارس ناز www.parsnaz.ir/news_detail_6985.html‎Cached... عکس سلفی + عکس · این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد · بزرگترین ... کوالالامپور هم که پایتخت این کشور است شهری با جاذبه های گردشگری طبیعی و ... این دختر جوان و عجیب اعتیاد به خوردن بنزین دارد + عکس - پارس ناز www.parsnaz.ir/news_detail_5757.html‎Cached Similarاین دختر که شانن نام دارد اعتیاد عجیبی به خوردن بنزین دارد او میگوید هنگام خوردن ... عکس های دیدنی و مهیج دختران و پسران عروسکی · این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم ... عکسهای باور نکردنی این مرد با بلند کردن 23 نیمکت با دندان - پارس ناز www.parsnaz.ir/news_detail_5546.html‎Cachedبه گزارش پارس ناز Li Hongxiao توانست با بلند کردن 23 نیمکت توسط دندان هایش به ... عشق زیبای 70 ساله در 15 ساعت · این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد ... یک خانم سوژه نخستین عکس ایرانی!! - پارس ناز www.parsnaz.ir/a-female-subject-in-the-iranian-photos.html‎Cachedیک خانم سوژه نخستین عکس ایرانی مدت زمان خیلی زیادی از ورود اولین دوربین عکاسی ... از پسر آرواره ای با دو دست دندان · این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد ... آموزش مدیریت مخارج منزل به روش بهینه - پارس ناز www.parsnaz.ir/آموزش-مدیریت-مخارج-منزل-روش-بهینه.html‎Cachedدر این مطلب راهکارهای ساده ای ارائه می شود که با استفاده از آنها می توانید مخارج خانواده را ... اول آن که این فروشگاه هابرای کالاهای خریداری شما تخفیف هایی را در نظر می گیرند که در سر ... مثلا، کمتر سفارش غذا دهید یا به رستوران بروید، به جای این کار، با اندکی ... با حذف هزینه های غیرضروری این چنینی نه تنها صرفه جویی کرده اید بلکه پول ...