هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

خانه های این روستا در ندارند

خانه های این روستا در ندارند 

این روستا خیلی جالب است , خانه های این روستا در ندارند ! شما هیچ دری در این روستا نمیبینید . باورتان بشود یا نه باید به شما بگوییم که در هندوستان روستایی وجود دارد که در آن نمی توانید هیچ دری پیدا کنید. در این روستا هیچ خانه، مغازه، موسسه یا حتی بانک ها هم درب ندارند و پول و لوازم قیمتی در کشوی بدون قفل میزها نگهداری می شود.

خانه های این روستا در ندارندروستای “شانی شینگاپور” به روستای بدون در معروف است و تا چند سال پیش حتی دستشویی های عمومی هم دری نداشتند اما به تازگی با اعتراض های انجام شده یک پارچه در قسمت خانم ها نصب شده است.

 

در این روستا به در هیچ اعتقادی ندارند و برخی از خانه ها یک در نازک و الکی در مقابل خانه قرار داده اند تا شب ها از ورود حیوانات وحشی جلوگیری شود اما به طور قطع هیج کس حتی اجازه نصب در هم ندارد.در این روستا مردم یک رسم دیگر هم دارند و آن فریاد زدن است.

خانه های این روستا در ندارندبه علت نبودن در مردم باید دم هر مغازه یا خانه ای نام صاحب خانه را فریاد بزنند تا او خودش را به او برساند.اما جالب تر اینکه آمار جرم و جنایت در این روستا صفر است و پلیس ها بیکارترین قشر این روستا محسوب می شوند!!

خانه های این روستا در ندارندجالب است که با وجو اینکه حتی بانک ها هم در ندارند اما هیچ دزدی در این روستا انجام نمی شود.

 

منبع : yjc.ir

 

 



لینک منبع و پست :خانه های این روستا در ندارند
http://www.parsnaz.ir/%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%aa%d8%a7-%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%86%d8%af.html
خانه های این روستا در ندارد! + تصاویر - نمناک namnak.com/11246-خانه-روستا.html‎Cached Similar Rating: 4.8 - 20 reviews روستا و خانه های روستا و روستا بدون در و رسوم جالب یک روستا و فریاد زدن اهالی روستا را در نمناک بخوانید. Images for خانه های این روستا در ندارند خانه های این روستا در ندارند - پارس ناز www.parsnaz.ir/خانه-های-روستا-ندارند.html‎Cachedخانه های این روستا در ندارند این روستا خیلی جالب است ,خانه های این روستا در ندارند شما هیچ دری در این روستا نمیبینید باورتان بشود یا نه باید. سفر به روستاهای عجیب ایران - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/online/.../سفر-به-روستاهای-عجیب-ایران‎Cachedساعت مچی و دیواری در محل زندگی اهالی این روستا وجود ندارد و سیمان و آهن در معماری خانه‌های آنان به کار نرفته است. آنان به نحو اسرارآمیزی از مردم فاصله می‌گیرند و کمتر ... خانه های این روستا در ندارند - خبرجو khabarjoo.tk/news/149614/خانه+های+این+روستا+در+ندارند‎Cachedاین روستا خیلی جالب است , خانه های این روستا در ندارند ! شما هیچ دری در این روستا نمیبینید . باورتان بشود یا نه باید به شما بگوییم که در هندوستان روستایی وجود دارد ... خانه های این روستا در ندارند macho.ir/news/387519/خانه+های+این+روستا+در+ندارند‎Cachedاین روستا خیلی جالب است , خانه های این روستا در ندارند ! شما هیچ دری در این روستا نمیبینید . باورتان بشود یا نه باید به شما بگوییم که در هندوستان روستایی وجود دارد ... منزل های این روستا در ندارند (۴ عکس) - سرزه www.serze.com/منزل-روستا-ندارند-عکس-1159402/‎Cached22 ژوئن 2016 ... خانه های این روستا در ندارند عکس شماره 1 ⇩ منزل های این روستا در ندارند این روستا خیلی دلچسب است , منزل های این روستا در ندارند ! شما هیچ دری در این ... خانه های این روستا در ندارند · پاتوق-90،آهنگ جدید،حوادث،اخبار،فال ... patogh-90.ir/2016/06/22/خانه-های-این-روستا-در-ندارند/‎Cached22 ژوئن 2016 ... خانه های این روستا در ندارند. این روستا خیلی جالب است , خانه های این روستا در ندارند ! شما هیچ دری در این روستا نمیبینید . باورتان بشود یا نه باید به ... خانه های این روستا در ندارند – دلتا بیست delta20.ir/2016/07/10/خانه-های-این-روستا-در-ندارند/‎Cached10 جولای 2016 ... خانه های این روستا در ندارند. این روستا خیلی جالب است , خانه های این روستا در ندارند ! شما هیچ دری در این روستا نمیبینید . باورتان بشود یا نه باید به ... مادربزرگ های این روستا همسن دوشیزه‌های شهرند - سلامت اجتماعی - سلامت ... www.salamatnews.com/.../-مادربزرگ‏-های-این-روستا-همسن-دوشیزه‌های-شهرند‎Cached26 فوریه 2015 ... گاه دختران ١٠ساله‌ای که بروروی خوشی دارند «به‌نام» می‌شوند و با انگشتری نشان، بختشان گره می خورد به ... مادربزرگ های این روستا همسن دوشیزه‌های شهرند .... دخترهای روستا را با جهازهایی که چشم اهالی را دربیاورد، راهی خانه بخت می‌کنند.