هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد


به گزارش جام جم کلیک ، کافی اســت این دستگاه کوچک را روی دوربین خود قرار دهیم، به‌این‌ترتیب امکان ارتباط دوربین با گوشی هوشمند یا رایانه و هدایت آن فراهم می‌شود.

کاربر می‌تواند به‌وسیله این سامانه، تنظیمات لازم را روی دوربین به عمل آورده و از راه دور تصاویری را که در برابر دوربین قرار گرفته به‌صورت آنی مشاهده و از لحظات مناسب پدید آمده عکاسی کند. این ویژگی در برخی موقعیت‌ها نظیر عکاسی از حیات‌وحش پرندگان یا عکاسی در شب کاربرد زیادی دارد.

همچنین تصاویر گرفته‌شده را می‌توان بلافاصله از طریق وای‌فای روی گوشی هوشمند یا رایانه دریافت کرد. کیس ریموت ایر، یک باتری قابل شارژ دارد که تا شش ساعت انرژی آن را تامین می‌کند.

این دستگاه ۸۴ دلار قیمت‌گذاری شده اســت.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد در سایت مفیدستان



لینک منبع و پست :نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد
http://mofidestan.ir/%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b9%da%a9%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a2%d9%85/
نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../نسل-جدید-کنترل-دوربین-عکاسی-به-بازار-آمد‎Cached1 آگوست 2016 ... تصویر نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد. به گزارش جام جم کلیک ، کافی است این دستگاه کوچک را روی دوربین خود قرار دهیم، ... Images for نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد جام‌جم آنلاین - نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/.../نسل-جدید-کنترل-دوربین-عکاسی-به-بازار-آمد‎Cached1 آگوست 2016 ... نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد. کیس ریموت ایر (CASE Remote Air) نام کوچک‌ترین و البته پیشرفته‌ترین سامانه کنترل از راه دور ... نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد - مد روز roozmod.ir/نسل-جدید-کنترل-دوربین-عکاسی-به-بازار-آم/‎Cachedنسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد. دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵; 1 views; دیدگاه‌ها برای نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد بسته هستند ... نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد | دانلود با لینک مستقیم serial.iranoo.ir/نسل-جدید-کنترل-دوربین-عکاسی-به-بازار-آم/‎Cached1 آگوست 2016 ... خانه » نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد. برای حمایت از ما روی تبلیغات زیر کلیک کنید. فقط با یک کلیک و یک ثانیه از ما حمایت کنید ... نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد | دانلود با لینک مستقیم lox.iranoo.ir/2016/.../نسل-جدید-کنترل-دوربین-عکاسی-به-بازار-آم/‎Cached1 آگوست 2016 ... کامیابی تنها در این است که بتوانی زندگی را به شیوه خودسپری کنی. برو به. خانه » نسل جدید کنترل ... نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد ... نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد - عکس های جالب و دیدنی picture.iranoo.ir/.../نسل-جدید-کنترل-دوربین-عکاسی-به-بازار-آم/‎Cached1 آگوست 2016 ... دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند (کوروش کبیر) ... خانه » نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد ... نگاهی به نسل جدید دوربین های دیجیتالی - مهمترین اخبار ایران و جهان vista.ir/article/258785/نگاهی-به-نسل-جدید-دوربین-های-دیجیتالی‎Cachedیک دوربین خوب به همراه عکاسی که از آن استفاده می کند یک گروه را تشکیل می دهد. ... این دوربین با داشتن تعداد کمتری کنترل های بیرونی، سیستم پایداری تصویر خوب و یک ... مدل های حرفه یی سطح بالا با رزولوشن ۲۵مگاپیکسل نیز به بازار خواهد آمد. نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد - بهترین های روز ایران www.bestofday.ir/reader/text/201608011003171458‎Cached1 آگوست 2016 ... نسل جدید کنترل دوربین عکاسی به بازار آمد مجله پارس پارمیس. جدیدترین غول عکاسی دنیا به بازار آمد - تبیان www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=333280‎Cached27 آگوست 2016 ... جدیدترین غول عکاسی دنیا به بازار آمد ... درست مثل 7D Mark II، دوربین جدید کانن علامت تجاری Dual Pixel XMOS AF را یدک می کشد که ... لازم به اشاره است که وجود یک سیستم لرزشگیر آینه در این دوربین، کمک شایانی به کنترل و برطرف کردن لرزش های مکانیکی ... گوگل از نسل جدید پرداخت الکترونیکی رونمایی کرد.