هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

نگاهی به جدید ترین گوشی شرکت هوآوی


شرکت هواوی در نماشگاه IFA امسال از جدیدترین گوشی خود موسوم به Huawei Nova رونمایی کرد که دارای قابلیت های جالبی اســت.

به گزارش مشرق، شرکت هواوی، یک شرکت مخابراتی چین اســت که از سال ۱۹۹۷ تولید گوشی های موبایل را آغاز کرد. این شرکت همچنین درزمینه تولید گوشی های اندروید و تبلت فعالیت دارد. اخیرا نیز فعالیت خود را در زمینه ساعت های هوشمند بر پایه سیستم عامل اندروید گسترش داده اســت.
 
هواوی در نمایشگاه IFA 2016 در ماه سپتامبرکه در برلین برگزار شد از جدیدترین گوشی خود موسوم به Huawei Nova  رونمایی کرد. این گوشی دارای طرحی زیبا و شیک و قابلیت های جدید اســت که یکی از بهترین گوشی های هوشمند جدید به شمار می رود.
 
” هواوی Nova ” دارای صفحه نمایش ۵٫۰۰ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسلی در ۱۹۲۰ پیکسلی اســت که رزولوشنی Full HD به شمار می رود. این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۲۵ اســت و RAM آن ۳GB می باشد. حافظه داخلی آن ۳۲GB اســت که با میکرو اس دی تا ۱۲۸GB قابل افزایش اســت. دارای دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عقب اســت که با مجهز بودن به لنز با دیافراگم گسترده و سنسورهای پیشرفته امکان ثبت تصاویر در نور کم را برای کاربر فراهم می کند ودوربین ۸ مگاپیکسلی جلو اســت که گزینه مناسبی برای گرفتن عکس های سلفی به شمار می رود. باتری  ۳۰۲۰ میلی آمپری قدرتمند آن به کاربر امکان استفاده طولانی از برنامه هایش را می دهد.
 
هواوی Nova دو سیم کارته  اســت که هر دو سیم کارت از نوع Micro را نیز پشتیبانی می کند. به علاوه مجهز به Wifi ،GPS، بلوتوث و رادیو FM اســت و شبکه های ۳G و۴G را ساپورت می کند. همچنین با مجهز بودن به سنسور های سه بعدی جدید، از بازگشایی قفل سریع با تشخیص اثر انگشت ۳۶۰ درجه پشتیبانی می کند که امکان گرفتن سلفی با یک دست را برای کاربر فراهم می کند.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب نگاهی به جدید ترین گوشی شرکت هوآوی در سایت مفیدستان



لینک منبع و پست :نگاهی به جدید ترین گوشی شرکت هوآوی
http://mofidestan.ir/%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%a2%d9%88%db%8c/
نگاهی به گوشی Huawei Nova، جدید ترین گوشی شرکت هواوی www.yjc.ir/.../news/.../نگاهی-به-گوشی-huawei-nova-جدید-ترین-گوشی-شرکت-هواوی‎Cached14 ساعت قبل ... شرکت هواوی در نماشگاه IFA امسال از جدیدترین گوشی خود موسوم به Huawei Nova رونمایی کرد که دارای قابلیت های جالبی است. Images for نگاهی به جدید ترین گوشی شرکت هوآوی اول خبر - نگاهی به گوشی Huawei Nova، جدید ترین گوشی شرکت هواوی avvalkhabar.ir/.../نگاهی_به_گوشی_Huawei_Nova،_جدید_ترین_گوشی_شرکت_هواوی‎Cached12 ساعت قبل ... شرکت هواوی در نماشگاه IFA امسال از جدیدترین گوشی خ... نگاهی به ۴ گوشی برتر هوآوی در بازار www.gsm.ir/news/.../نگاهی%2Bبه%2B۴%2Bگوشی%2Bبرتر%2Bهوآوی%2Bدر%2Bبازار/‎Cached Similarاز دیگر مشخصات این گوشی می توان به پردازنده ۸ هسته ای Kirin 930 ساخت هواوی، سه ... آخرین گوشی تولید شده از این سری، Ascend Mate 7 را می توان بهترین گوشی هوآوی در .... هیچ کدوم از پرچمدارای هوآوی در حد مقابله با پرچمدارای شرکت های دیگه نیستن. نگاهی به گوشی ، جدید ترین گوشی شرکت هواوی - صفحه نخست nazaninha.xyz/post/?...نگاهی+به+گوشی...جدید+ترین+گوشی+شرکت+هواوی‎Cachedشرکت هواوی در نماشگاه IFA امسال از جدیدترین گوشی خود موسوم به Huawei Nova رونمایی کرد که دارای قابلیت های جالبی است. به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه ... نگاهی به جدید ترین گوشی شرکت هوآوی - نشر اخبار www.nashrnews.org/news/.../نگاهی+به+جدید+ترین+گوشی+شرکت+هوآوی‎Cachedبه گزارش مشرق، شرکت هواوی، یک شرکت مخابراتی چین است که از سال 1997 تولید گوشی. نگاهی به گوشی ، جدید ترین گوشی شرکت هواوی tareenha.xyz/post/?...نگاهی+به+گوشی...جدید+ترین+گوشی+شرکت+هواوی‎Cachedشرکت هواوی در نماشگاه IFA امسال از جدیدترین گوشی خود موسوم به Huawei Nova رونمایی کرد که دارای قابلیت های جالبی است. به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه ... نگاهی به جدید ترین گوشی شرکت هوآوی - بازتاب 24 baztab24.com/news/.../نگاهی+به+جدید+ترین+گوشی+شرکت+هوآوی‎Cached24 جولای 2016 ... شرکت هواوی در نماشگاه IFA امسال از جدیدترین گوشی خود موسوم به Huawei Nova رونمایی کرد که دارای قابلیت های جالبی است. نگاهی به گوشی Huawei Nova، جدید ترین گوشی شرکت هواوی - Nividar ... www.nividar.com/news/57d48c0b870024e2c962b717‎Cached14 ساعت قبل ... شرکت هواوی در نماشگاه IFA امسال از جدیدترین گوشی خود موسوم به Huawei Nova رونمایی کرد که دارای قابلیت های جالبی است. هواوی / Huawei - زومیت www.zoomit.ir/huawei/‎Cachedحال این کمپانی اعلام کرده که آخرین نسل از پرچمدارش که پی ۹ نام دارد، از مرز فروش ... گفته می‌شود میت ۹ از دوربین دوگانه بهره خواهد برد که این دوربین ساخت شرکت Leica است. ... نماینده‌های زومیت در این نمایشگاه موفق شده‌اند تا نگاهی به گوشی‌های جدید هواوی ...