هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

قابلیت های جدید اینستاگرام در آخرین بروزرسانی


وب سایت تک شات: اینستاگرام مشکل آخرین بروزرسانی خود که از اسنپ چت الهام گرفته بود را برطرف کرد. این بروزرسانی آخرین سری قابلیت های تهاجمی بعد از طراحی مجدد ماه می بود. در نسخه ۹٫۳ که امروز منتشر شد، اینستاگرام چند گزینه جدید را به قابلیت Stories که در ماه گذشته رونمایی شد اضافه کرده و این گزینه های جدید بسیار شبیه به قابلیت های اسنپ چت اســت. کاربران اکنون می توانند تصاویر و ویدیوهایی که در بخش Stories پست می کنند را به صورت اتوماتیک و پیش فرض در گالری ذخیره کنند. حتی از این پس کاربران قادر خواهند بود Stories سایر افراد را بی صدا  کنند.
 اینستاگرام ازین پس قابلیت ذخیره کردن پست های Stories و بی صدا کردن Stories سایرین را در اختیارتان می گذارد
ذخیره کردن پست هایی که در بخش Stories آپلود می شود یکی دیگر از قابلیت هایی ست که الهام گرفته از اسنپ چت بوده و برای فعال کردن آن فقط کافیست روی آیکون چرخ دنده ضربه بزنید و دکمه “Save Shared Photos” را روشن کنید. این قابلیت فعلاً یک گزینه عمده اســت و اجازه نمی دهد که پست ها را مثل اسنپ چت تک به تک ذخیره کنید.
 اینستاگرام ازین پس قابلیت ذخیره کردن پست های Stories و بی صدا کردن Stories سایرین را در اختیارتان می گذارد

بی صدا کردن Stories نیز کار ساده ایست. باید به یک Story خاص که قصد غیر فعال کردن آن را دارید بروید و بعد از ضربه زدن، انگشتتان را روی آن نگه دارید. این قابلیت یکی از اولین مشکلات اضافه شدن بخش Stories را برطرف می کند چون بسیاری از کاربران بعد از مواجهه با حجم بالای Stories در بالای صفحه اینستاگرامشان حس نه چندان خوشایندی را تجربه کردند.

 

اکنون هنگامی که Stories یک حساب کاربری خاص در اینستاگرام را بی صدا کنید، Stories آنها به صورت یک حباب خالی در انتهای صف Stories می ایستند. اگر به تماشای Stories سایر افراد نشستید، اینستاگرام به صورت اتوماتیک اشاره ای به Stories حساب های بی صدا نخواهد کرد و شما باید به صورت دستی آنها را از حالت بی صدا خارج کنید تا بتوانید دوباره آنها را ببینید.

همچنین اینستاگرام قابلیت انتخاب رنگ برای متنی که به Stories اضافه می کنید را نیز ارایه کرده اســت که این گزینه هم یکی از قابلیت های اسنپ چت بوده اســت. بنابراین می توان گفت که این آخرین ایده اسنپ چت نیست که به اینستاگرام خواهد آمد.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب قابلیت های جدید اینستاگرام در آخرین بروزرسانی در سایت مفیدستان



لینک منبع و پست :قابلیت های جدید اینستاگرام در آخرین بروزرسانی
http://mofidestan.ir/%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%ae%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1/
قابلیت های جدید اینستاگرام در آخرین بروزرسانی - برترین ها www.bartarinha.ir/.../news/.../قابلیت-های-جدید-اینستاگرام-در-آخرین-بروزرسانی‎Cached Rating: 96% - 22 reviews 15 ساعت قبل ... اینستاگرام مشکل آخرین بروزرسانی خود که از اسنپ چت الهام گرفته بود را برطرف کرد. این بروزرسانی آخرین سری قابلیت های تهاجمی بعد از طراحی ... دانلود Instagram 9.4.0 - جدیدترین نسخه اینستاگرام اندروید! www.android30t.com/instagram/‎Cached Similar8 ساعت قبل ... Instagram – آخرین ورژن اینستاگرام برای اندروید – بهترین برنامه افکت گذاری ... استفاده رایگان از تمامی امکانات و قابلیت ها . تغییرات نسخه جدید :. معرفی قابلیت جدید اینستاگرام Instagram Stories + تصاویر www.android30t.com/introducing-instagram-stories/‎Cached5 روز پیش ... معرفی قابلیت جدید اینستاگرام به نام Story و تغییر تنظیمات پیش فرض ... -در صفحه ی Home روی آیکون مشخص شده ضربه بزنید و آخرین Story های ... اینستاگرام قابلیت های جدیدی را به سرویس دایرکت خود افزود | فارنت farnet.ir/.../instagram-updates-private-photo-messaging-to-be-more-like-snapchat/‎Cached Similarدر روز سه‌شنبه، اینستاگرام قابلیت ارسال پیغام درون برنامه‌‌ای یا همان Instagram Direct را به‌روزرسانی کرد تا کاربران بتوانند با استفاده از یک عکس سلفی یا ... اینستاگرام با کپی برداری از اسنپ چت قابلیت جدیدی به نام Stories ... digiato.com/article/.../اینستاگرام-با-کپی-برداری-از-اسنپت-چت-قا/‎Cached3 آگوست 2016 ... Stories نام این قابلیت جدید در اینستاگرام است که امروز معرفی شده، و قرار ... این ویژگی اسنپت چت آنقدر پرطرفدار بوده که اینستاگرام هم در آخرین بروزرسانی ... درست مثل اسنپ چت، تیم اینستاگرام امکان کشیدن نقاشی روی عکس ها و ... قابلیت های جدید اینستاگرام در آخرین آپدیت rasaneaval.ir/?go=42255‎Cached1 ساعت قبل ... اینستاگرام مشکل آخرین بروزرسانی خود که از اسنپ چت الهام گرفته بود را برطرف کرد. این بروزرسانی آخرین سری قابلیت های تهاجمی بعد از طراحی ... ویژگی های جدید بروزرسانی اینستاگرام - سایت تخصصی اطلاعات موبایل www.gsm.ir/news/.../ویژگی%20های%20جدید%20بروزرسانی%20اینستاگرا%26/‎Cached Similarآخرین قیمت‌ها |. رویدادها | .... تغییر دیگری که در بروزرسانی جدید رخ داده در بخش Explore اینستاگرام است. اکنون در این بخش ... اما در بخش People که جدیدا اضافه شده است، اینستاگرام حساب های کاربری مختلف را برای دنبال کردن به شما پیشنهاد می دهد. دانلود Instagram 9.4.0 آخرین نسخه اینستاگرام برای اندروید - برا تو barato.ir/instagram/‎Cached Similarدانلود Instagram نسخه جدید اینستاگرام برای اندروید ... کنید تا فقط افرادی که شما میخواهید بتوانند پست های شما را دنبال و مشاهده کنند و بسیاری از قابلیت های دیگر. قابلیت های جدید اینستاگرام در آخرین بروزرسانی +عکس - پایگاه ... tnews.ir/news/f92470527498.html‎Cachedاینستاگرام مشکل آخرین بروزرسانی خود که از اسنپ چت الهام گرفته بود را برطرف کرد. این بروزرسانی آخرین سری قابلیت های تهاجمی بعد از طراحی مجدد ماه می بود. هرلحظه، قابلیت های جدید اینستاگرام در آخرین آپدیت harlahze.com/اخبار.../قابلیت-های-جدید-اینستاگرام-در-آخرین-آپدیت‎Cached Rating: 96% - 609 reviews 13 ساعت قبل ... این بروزرسانی آخرین سری قابلیت های تهاجمی بعد از طراحی مجدد ماه می بود. در نسخه 9.3 که امروز منتشر شد، اینستاگرام چند گزینه جدید را به قابلیت ...