هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید ادغام بال در بدنه




نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید /ادغام بال در بدنه

هواپیمای بال‌ پیوسته بویینگ که در مقیاس ۶ درصد و با پهنای بال چهار متر ساخته شده، دارای کلیه فاکتورهای هواپیما در مقیاس واقعی اســت.
فناوری بال ادغام شده در بدنه، بهترین شرایط آیرودینامیک و مدیریت مصرف سوخت را برای هواپیماهای آینده به ارمغان می‌آورد.
سخنگوی شرکت بویینگ پس از آزمایش رضایت‌بخش “هواپیما با بال ادغام شده در بدنه” یا BWB در لابراتوار تحقیقات فضایی ناسا اعلام کرد: خوشبختانه پس از بررسی پارامترهای مختلف در تونل باد مشخص شد که طرح جدید هواپیما به پرواز آرام و بدون تلاطم در هوا کمک شایانی کرده اســت.

وی در ادامه افزود: طرح کلی هواپیمای جدید بویینگ از بمب‌افکن‌های رادارگریز ایالات متحده الهام گرفته شده و انتظار می‌رود تا ۱۰ سال آینده نمونه تجاری این هواپیما تولید و عرضه شود.

مهمترین مزیت هواپیمای بال پیوسته در مقایسه با نسل فعلی در مرحله اول افزایش چشمگیر استحکام بدنه و رفع مشکل لرزش و ترک بال اســت. همچنین این فناوری مصرف سوخت را کاهش و پایداری در پرواز را افزایش می‌دهد.

۵۴۵۴



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید /ادغام بال در بدنه در سایت مفیدستان



لینک منبع و پست :نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید ادغام بال در بدنه
http://mofidestan.ir/%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%a6%db%8c%d9%86%da%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c%d8%af-%d8%a7/
نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید /ادغام بال در بدنه - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/579076/science/technology‎Cached1 روز پیش ... به گزارش ایسنا،شرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده در بدنه را ساخت و در تاسیسات صنایع هوایی ناسا آزمایش کرد. نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید/ادغام بال در بدنه - آفتاب aftabnews.ir/.../نسل-جدید-هواپیماهای-بوئینگ-را-ببینیدادغام-بال-در-بدنه‎Cached1 روز پیش ... شرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده در بدنه را ساخت و در تاسیسات صنایع هوایی ناسا آزمایش کرد. نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید /ادغام بال در بدنه vista.ir/.../نسل-جدید-هواپیماهای-بوئینگ-را-ببینید-ادغام-بال-در-بدنه‎Cached1 روز پیش ... به گزارش ایسنا،شرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده در بدنه را ساخت و در تاسیسات صنایع هوایی ناسا آزمایش کرد. نسل جدید هواپیماهای بوئینگ با ادغام بال در بدنه! + تصاویر - پرشین وی www.persianv.com/preview/353172.php‎Cached23 ساعت قبل ... نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید. شرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده در بدنه را ساخت و در تاسیسات ... نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید/ادغام بال در بدنه | دمادم damadam.ir/.../نسل-جدید-هواپیماهای-بوئینگ-را-ببینید-ادغام-بال-در-بدنه/.../3628364‎Cached1 روز پیش ... شرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده در بدنه را ساخت و در تاسیسات صنایع هوایی ناسا آزمایش کرد. آفتاب‌‌نیوز ... نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید/ ادغام بال در بدنه / شرکت ... wwwkhabar.ir/8886737‎Cachedشرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده در بدنه را ساخت و در تاسیسات صنایع هوایی ناسا آزمایش کرد. نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید/ادغام بال در بدنه (۴ عکس) - سرزه www.serze.com/جدید-هواپیماهای-بوئینگ-ببینیدادغام-1802656/‎Cached23 ساعت قبل ... نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید/ادغام بال در بدنه تکنولوژی - به نقل از ایسنا ،شرکت هواپیماسازی بویینگ نخستین نمونه آزمایشی هواپیما با ... نسل جدید هواپیماهای بوئینگ با ادغام بال در بدنه! + تصاویر | مجله ... tozibae.ir/2016/09/نسل-جدید-هواپیماهای-بوئینگ-با-ادغام-با/‎Cached22 ساعت قبل ... نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید. شرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده در بدنه را ساخت و در تاسیسات ... نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید/ادغام بال در بدنه - نشر اخبار www.nashrnews.org/.../نسل+جدید+هواپیماهای+بوئینگ+را+ببینید+ادغام+بال+در+بدنه‎Cachedشرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده در بدنه را ساخت و در تاسیسات صنایع هوایی ناسا آزمایش کرد. آفتاب‌‌نیوز : هواپیمای بال‌ پیوسته ... نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید/ادغام بال در بدنه - بازتاب 24 baztab24.com/.../نسل+جدید+هواپیماهای+بوئینگ+را+ببینید+ادغام+بال+در+بدنه‎Cachedدانش > فناوری - به گزارش ایسنا،شرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده در بدنه را ساخت و در تاسیسات صنایع هوایی ناسا آزمایش کرد.