هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید


ایسنا: شرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده در بدنه را ساخت و در تاسیسات صنایع هوایی ناسا آزمایش کرد. هواپیمای بال‌ پیوسته بویینگ که در مقیاس ۶ درصد و با پهنای بال چهار متر ساخته شده، دارای کلیه فاکتورهای هواپیما در مقیاس واقعی اســت. فناوری بال ادغام شده در بدنه، بهترین شرایط آیرودینامیک و مدیریت مصرف سوخت را برای هواپیماهای آینده به ارمغان می‌آورد.

 

 نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید/ادغام بال در بدنه
سخنگوی شرکت بویینگ پس از آزمایش رضایت‌بخش “هواپیما با بال ادغام شده در بدنه” یا BWB در لابراتوار تحقیقات فضایی ناسا اعلام کرد: خوشبختانه پس از بررسی پارامترهای مختلف در تونل باد مشخص شد که طرح جدید هواپیما به پرواز آرام و بدون تلاطم در هوا کمک شایانی کرده اســت.

وی در ادامه افزود: طرح کلی هواپیمای جدید بویینگ از بمب‌افکن‌های رادارگریز ایالات متحده الهام گرفته شده و انتظار می‌رود تا ۱۰ سال آینده نمونه تجاری این هواپیما تولید و عرضه شود.

مهمترین مزیت هواپیمای بال پیوسته در مقایسه با نسل فعلی در مرحله اول افزایش چشمگیر استحکام بدنه و رفع مشکل لرزش و ترک بال اســت. همچنین این فناوری مصرف سوخت را کاهش و پایداری در پرواز را افزایش می‌دهد.

 

 نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید/ادغام بال در بدنه

 

 نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید/ادغام بال در بدنه



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید در سایت مفیدستان



لینک منبع و پست :نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید
http://mofidestan.ir/%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%85%d8%a7%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d9%88%d8%a6%db%8c%d9%86%da%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c%d8%af/
نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید /ادغام بال در بدنه - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/579076/science/technology‎Cached1 روز پیش ... به گزارش ایسنا،شرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده در بدنه را ساخت و در تاسیسات صنایع هوایی ناسا آزمایش کرد. الف - نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید alef.ir/vdcgwq9wtak9yy4.rpra.html?391934‎Cachedنسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید. تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۸. شرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده ... نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید - پارسینه www.parsine.com/fa/.../نسل-جدید-هواپیماهای-بوئینگ-را-ببینید‎Cached22 ساعت قبل ... نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید. شرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده در بدنه را ساخت و در تاسیسات ... نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید /ادغام بال در بدنه vista.ir/.../نسل-جدید-هواپیماهای-بوئینگ-را-ببینید-ادغام-بال-در-بدنه‎Cached1 روز پیش ... به گزارش ایسنا،شرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده در بدنه را ساخت و در تاسیسات صنایع هوایی ناسا آزمایش کرد. نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید - روزپلاس roozplus.com/fa/news/.../نسل-جدید-هواپیماهای-بوئینگ-را-ببینید‎Cached20 ساعت قبل ... نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید. شرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده در بدنه را ساخت و در تاسیسات ... Images for نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید +عکس - خبر زنده khabarezendeh.com/.../نسل-جدید-هواپیماهای-بوئینگ-را-ببینید-عکس-1779171.html‎Cached10 ساعت قبل ... به گزارش افکارنیوز، هواپیمای بال‌ پیوسته بویینگ که در مقیاس 6 درصد و با پهنای بال چهار متر ساخته شده، دارای کلیه فاکتورهای هواپیما در مقیاس ... نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید/تصویر | دمادم damadam.ir/.../نسل-جدید-هواپیماهای-بوئینگ-را-ببینید.../3630222‎Cached22 ساعت قبل ... نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید/تصویر. کانال تلگرام دمادم. جهت خواندن و پیگیری اخبار منتخب روز ایران و جهان به کانال تلگرام دمادم ... الف - نسل جدید هواپیماهای بوئینگ را ببینید t1.amedia.ir/vdcgwq9wtak9yy4.rpra.html?391934‎Cached20 ساعت قبل ... وی در ادامه افزود: طرح کلی هواپیمای جدید بویینگ از بمب‌افکن‌های رادارگریز ایالات متحده الهام گرفته شده و انتظار می‌رود تا 10 سال آینده نمونه تجاری این ... نسل جدید هواپیماهای «بوئینگ» را ببینید - مجله خبری فور خبر 4khabar.ir/news/222436‎Cached19 ساعت قبل ... نسل جدید هواپیماهای «بوئینگ» را ببینید. خبرآنلاین/ شرکت هواپیماسازی بویینگ اولین نمونه آزمایشی هواپیما با بال ادغام شده در بدنه را ساخت و در ...