هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه اســت


وب سایت کلیک: اگر شما یکی از کسانی هستید که می‌خواهید یک گوشی سامسونگ بخرید که آتش نگیرد و مجهز به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی باشد، ممکن اســت به زودی به خواسته خود برسید.

 

 عجله نکنید؛ نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه اســت

گوشی گلکسی A8 مدل سال ۲۰۱۶ که تصاویر آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید، هنوز به صورت رسمی منتشر نشده اســت، اما پیش بینی می‌کنیم که سامسونگ عزم جدی دارد که دیگر اشتباه نوت۷ را تکرار نکند. اگر نمی‌دانید مشکل نوت۷ چه بود، باید بگوییم که گزارش‌های متوالی از آتش گرفتن باتری این گوشی اعلام شد و سامسونگ را با وحشت روبه رو کرد.

 عجله نکنید؛ نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه اســت

در هر صورت، این تصاویر از یک منبع معتبر به دست آمده اســت و نشان دهنده یک گوشی با بدنه شیشه و فلز اســت که ساختاری شبیه به طراحی گلکسی S7 دارد، اما با این تفاوت که دارای یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی بزرگ‌تر اســت. این منبع حتی لیست ابعاد دقیق این گوشی را نیز اعلام نموده اســت که ۱۵۶٫۵ در ۷۷٫۵ در ۷٫۳ میلی‌متر اســت که این گوشی را بلندتر و عریض‌تر از نوت۷ می‌کند. پیش بینی بخش عریض‌تر این گوشی آسان بود، چرا که این سری از گوشی‌ها دارای لبه های خمیده نیستند.

 عجله نکنید؛ نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه اســت

این شایعه در مورد مشخصات گوشی هم گفته اســت که دارای یک صفحه نمایش فول اچ دی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل می‌باشد. هم چنین چیپست اگزینوس ۷۴۲۰، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی از دیگر مشخصات آن اســت. ممکن اســت دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلو ۵ مگاپیکسل باشد و به احتمال قوی اندروید ۶ مارشمالو به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده باشد.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه اســت در سایت مفیدستان



لینک منبع و پست :نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه اســت
http://mofidestan.ir/%d9%86%d8%a7%d8%b2%da%a9%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d9%80%d9%80%d8%aa/
نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه است - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../نازک‌ترین-گوشی-سامسونگ-در-راه-است‎Cached Rating: 96% - 783 reviews 1 روز پیش ... اگر شما یکی از کسانی هستید که می‌خواهید یک گوشی سامسونگ بخرید که آتش نگیرد و مجهز به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی باشد، ممکن است به زودی به ... Images for نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه اســت نازک ترین گوشی سامسونگ در راه است | اگر شما یکی از کسانی هستید www.ghatreh.com/news/.../نازک-ترین-گوشی-سامسونگ-راه-است‎Cached1 روز پیش ... اگر شما یکی از کسانی هستید که می خواهید یک گوشی سامسونگ بخرید که آتش نگیرد و مجهز به یک صفحه نمایش 5٫7 اینچی باشد. نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه است - مجله اینترنتی کشاورز جوان keshavarzejavan.ir/blog/.../نازک‌ترین-گوشی-سامسونگ-در-راه-است/‎Cached1 روز پیش ... کشاورزنیوز(اخبارکشاورزی ایران): وب سایت کلیک: اگر شما یکی از کسانی هستید که می‌خواهید یک گوشی سامسونگ بخرید که آتش نگیرد و مجهز به ... نازک ترین گوشی سامسونگ در راه است / برترین ها khabarfarsi.com/ext/25181818‎Cached Rating: 96% - 37 reviews 1 روز پیش ... گوشی گلکسی A8 مدل سال ۲۰۱۶ که تصاویر آن را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید، هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است، اما پیش بینی می‌کنیم که ... پایگاه اطلاع رسانی مثلث | نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه است mosalas.ir/fa/home/.../نازک‌ترین_گوشی_سامسونگ_در_راه_است‎Cached1 روز پیش ... نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه است. اگر شما یکی از کسانی هستید که می‌خواهید یک گوشی سامسونگ بخرید که آتش نگیرد و مجهز به یک صفحه ... نازک ترین گوشی سامسونگ در راه است - خانه girgir.ir/post/نازک+ترین+گوشی+سامسونگ+در+راه+است‎Cached3 روز پیش ... ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ ۴۵ بازدید نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه است اگر شما یکی از کسانی هستید که می‌خواهید یک گوشی سامسونگ بخرید که آتش نگیرد و ... نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه است - دنیای خبر www.donyaekhabar.com/.../نازک+ترین+گوشی+سامسونگ+در+راه+است‎Cachedاگر شما یکی از کسانی هستید که می‌خواهید یک گوشی سامسونگ بخرید که آتش نگیرد و مجهز به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی باشد، ممکن است به زودی به خواسته خود ... نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه است - نشر اخبار www.nashrnews.org/.../نازک+ترین+گوشی+سامسونگ+در+راه+است‎Cachedاگر شما یکی از کسانی هستید که می‌خواهید یک گوشی سامسونگ بخرید که آتش نگیرد و مجهز به یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی باشد، ممکن است به زودی به خواسته خود ... نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه است / اگر شما یکی از کسانی هستید ... wwwkhabar.ir/8894638‎Cachedمشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری برترین ها: نازک‌ترین گوشی سامسونگ در راه ... چنانچه این خبر را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ۸۸۹۴۶۳۸ را همراه موضوع به ...