هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

دردسر پشت دردسر برای سامسونگ


وب سایت ترنجی:  تعارف که نداریم؛ در ابتدای سال با رونمایی سامسونگ از گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج پیش‌بینی کردم که سامسونگ در سال ۲۰۱۶ می‌تواند برنده رقابت‌های سال باشد و به شدت سال پر باری را سپری کند اما اوضاع در حال حاضر اصلا خوب سپری نمی‌شود. یک ضرب المثل معروف هست که اگر یک مشکلی پیش آمد، منتظر دومی باشد و اگر دومی هم اتفاق افتاد تا سه نشه بازی نشه و باید منتظر سومی هم باشی.

 

 توقف تولید اسمارت‌فون در بعضی از کارخانه‌های سامسونگ به دلیل زمین لرزه

بعد از این که سامسونگ برای تولید ۲٫۵ میلیون گلکسی اس ۷ در ابتدا به مشکل برخورد کرد، همه ما امید داشتیم که آخرین مشکل برای این سری از دستگاه ها باشد. در واقع سری نوت سامسونگ را می‌توان متمایز ترین سری اسمارت‌فون ها دانست. سپس سامسونگ با مشکلی عجیب مواجه شد که یک سری از این دستگاه ها با باتری خراب عرضه شده‌اند و این قسمت عامل اصلی برای آتش گرفتن‌هایی تلقی شد که اخبار فناوری را زیر و رو کرد.

اما در سومین مشکل جدید برای سامسونگ، این شرکت چند کارخانه خود را تعطیل کرده اســت. در ۱۳ سپتامبر در کره جنوبی یک زلزله ۵٫۸ ریشتری روی داد و این زلزله باعث شده اســت که نه تنها سامسونگ بلکه بعضی دیگر از شرکت ها جهت رعایت ایمنی خط های تولید خودشان را متوقف کنند. البته خطوط تعطیل شده بیشتر مربوط به قسمت قالب ریزی پلاستیک شاسی اسمارت‌فون‌ها مربوط می‌شود و تمام خطوط را شامل نشده اســت.

همین قسمت می‌تواند یک خبر خوب برای شرکت در این اوضاع نا بسامان به شمار آید. خطوط اصلی دیگر برای تولید پردازنده و ماژول‌های اصلی یک اسمارت‌فون فعلا در تولید قرار دارند و دچار مشکل خاصی نشده‌اند. البته از نظر بستر اصلی خسارت زیادی به سامسونگ وارد نشده اســت ولی برای حفظ امنیت بعضی از خطوط مجبور به توقف موقت هستند. که در نهایت همین توقف می‌تواند ضرر مالی ایجاد کند.

به گفته یکی از مقام های سامسونگ، این اتفاق تاخیری را در روند تولید و یا تحویل محصول ایجاد نخواهد کرد. در نهایت باید به این مورد اشاره کنیم که اگر در تحویل و یا آماده شدن سفارشات نوت ۷ تاخیری بوجود آید، نیابد شوکه شوید!



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب دردسر پشت دردسر برای سامسونگ در سایت مفیدستان



لینک منبع و پست :دردسر پشت دردسر برای سامسونگ
http://mofidestan.ir/%d8%af%d8%b1%d8%af%d8%b3%d8%b1-%d9%be%d8%b4%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%af%d8%b3%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af/
دردسر پشت دردسر برای سامسونگ - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../دردسر-پشت-دردسر-برای-سامسونگ‎Cached Rating: 96% - 122 reviews 22 ساعت قبل ... یک ضرب المثل معروف هست که اگر یک مشکلی پیش آمد، منتظر دومی باشد و اگر دومی هم اتفاق افتاد تا سه نشه بازی نشه و باید منتظر سومی هم باشی. Images for دردسر پشت دردسر برای سامسونگ دردسر پشت دردسر برای سامسونگ / برترین ها khabarfarsi.com/ext/25215551‎Cached Rating: 96% - 69 reviews 21 ساعت قبل ... دردسر پشت دردسر برای سامسونگ. یک ضرب المثل معروف هست که اگر یک مشکلی پیش آمد، منتظر دومی باشد و اگر دومی هم اتفاق افتاد تا سه نشه بازی ... دردسر پشت دردسر برای سامسونگ - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/25215551 22 ساعت قبل ... وب سایت ترنجی: تعارف که نداریم؛ در ابتدای سال با رونمایی سامسونگ از گلکسی اس 7 و اس 7 اج پیش بینی کردم که سامسونگ در سال 2016 می تواند ... دردسر پشت دردسر برای سامسونگ khabar.parsijoo.ir/post/.../دردسر-پشت-دردسر-برای-سامسونگ?type...‎Cached Rating: 96% - 144 reviews 22 ساعت قبل ... دردسر پشت دردسر برای سامسونگ. یک ضرب المثل معروف هست که اگر یک مشکلی پیش آمد، منتظر دومی باشد و اگر دومی هم اتفاق افتاد تا سه نشه بازی ... دردسر پشت دردسر برای سامسونگ - اخبار فارسی - Shafaqna monitor.shafaqna.com/FA/IR/6229930‎Cachedدردسر پشت دردسر برای سامسونگ. یک ضرب المثل معروف هست که اگر یک مشکلی پیش آمد، منتظر دومی باشد و اگر دومی هم اتفاق افتاد تا سه نشه بازی نشه و باید منتظر ... دردسر پشت دردسر؛ توقف تولید اسمارت‌فون در بعضی از کارخانه‌های ... iruni.ir/news/1443923‎Cachedدردسر پشت دردسر؛ توقف تولید اسمارت‌فون در بعضی از کارخانه‌های سامسونگ به یک دلیل عجیب ترنجی/ تعارف که نداریم؛ در ابتدای سال با رونمایی سامسونگ از گلکسی ... پشت‌ پرده هزینه بالای پیامک‌ها در قبوض دردسر گوشی‌ آیفون برای ... - خانه newsfile.ir/.../پشت‌+پرده+هزینه+بالای+پیامک‌ها+در+قبوض++دردسر+گوشی‌+آیفون+برای+ایرانی‌ها با وجود تلگرام و طرح‌های مکالمه نامحدود، مشترکان می‌گویند میزان استفاده آنها از پیامک بسیار کاهش یافته اما همچنان مبلغ زیاد پیامک در قبوض، برخی مشترکان را متعجب ... آخرین اخبار گلکسی نوت ۷ - بازدید https://buzdid.ir/tag/گلکسی-نوت-۷‎Cachedتلفن های همراه سامسونگ گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج و گلکسی نوت ۷ همگی با چیپست اگزینوس ۸۸۹۰ عرضه شده اند. اما مدل های جدید ... دردسر پشت دردسر برای سامسونگ. پشت پرده جدایی بنگر از پرسپولیس/ سکه‌های دردسر ساز؟ www.mizanonline.ir/.../پشت-پرده-جدایی-بنگر-از-پرسپولیس-سکه‌های-دردسر-ساز‎Cached23 جولای 2016 ... پشت پرده جدایی بنگر از پرسپولیس/ سکه‌های دردسر ساز؟ .... سامسونگ بروزرسانی موقتی را برای جلوگیری از انفجار گلکسی نوت 7 منتشر می‌کند ...