هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

دانلود مرورگر سریع و ایمن "CM Secure Browser"


 

کد مطلب: ۳۹۲۱۶۵

ویژه اندروید و Ios ؛

دانلود مرورگر سریع و ایمن “CM Secure Browser”

بخش دانش و فناوری الف،۲۵ شهریور۹۵

یک مرورگر موبایل فوق العاده سبک اسـت که می تواند از شما در برابر تهدیدات مخرب محافظت کند و سرعت بالا در مرور وب را ارائه دهد.

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۱

 باشگاه خبرنگاران جوان؛ CM Browser یک مرورگر شناخته شده و حرفه ای در زمینه بارگذاری و مشاهده وب سایت های مختلف می باشد. با استفاده از این مرورگر می توانید صفحات اینترنت را با سرعتی بسیار بالا مشاهده کنید. این مرورگر قدرتمند دارای امنیتی بسیار بالا و عالی می باشد. به محض آن که به وب سایتی وارد شوید که حاوی کدهای مخرب و مشکل ساز باشد این مرورگر به شما هشدار خواهد داد تا از وارد شدن به آن وب سایت خودداری کنید.

ویژگی ها:

        دارای سرعت بسیار بالا در وبگردی و مشاهده صفحات وب
        هشدار دادن به شما در هنگام وارد شدن به سایت های مخرب
        دارای برنامه مدیریت دانلود جهت دانلودهای شما
        امکان سوییچ کردن بین مرورگر دکستاپ
        دارای امنیت مثال زدنی و بی نیر
        گزینه ای برای نگهداری تاریخچه، کوکی ها و پسوردهای ذخیره شده
        جستوجو برای متن
        تنظیم کردن سایز فونت ها
        سفارشی سازی بوکمارک ها
        سوییچ کردن بین موتورهای جستوجو

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ مرورگر

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب دانلود مرورگر سریع و ایمن "CM Secure Browser" در سایت مفیدستان



لینک منبع و پست :دانلود مرورگر سریع و ایمن "CM Secure Browser"
http://mofidestan.ir/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d9%85%d8%b1%d9%88%d8%b1%da%af%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%b9-%d9%88-%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%86-cm-secure-browser/
دانلود مرورگر سریع و ایمن "CM Secure Browser" www.yjc.ir/fa/news/.../دانلود-مرورگر-سریع-و-ایمن-cm-secure-browser‎Cached1 روز پیش ... دانلود مرورگر سریع و ایمن "CM Secure Browser". یک مرورگر موبایل فوق العاده سبک است که می تواند از شما در برابر تهدیدات مخرب محافظت کند و ... CM Secure Browser - Private 5.20.65 مرورگر سریع اندروید soft98.ir/mobile/android/17486-CM-Browser.html‎Cached SimilarCM Browser دانلود رایگان CM Secure Browser - Private 5.20.65 یکی از مرورگرهای کم حجم و امن سیستم عامل اندروید میباشد. اپلیکیشن با بکارگیری جدیدترین ... دانلود مرورگر سریع و ایمن "CM Secure Browser" - الف tnews.ir/الف/38f470539630.html‎Cached8 ساعت قبل ... دانلود مرورگر سریع و ایمن "CM Secure Browser". بخش دانش و فناوری الف،25 شهریور95. یک مرورگر موبایل فوق العاده سبک است که می تواند از شما در ... دانلود مرورگر سریع و ایمن "CM Secure Browser" - شبکه خبری www.shabakekhabari.ir/دانلود-مرورگر-سریع-و-ایمن-cm-secure-browser/‎Cached23 ساعت قبل ... دانلود مرورگر سریع و ایمن "CM Secure Browser". یک مرورگر موبایل فوق العاده سبک است که می تواند از شما در برابر تهدیدات مخرب محافظت کند و ... دانلود مرورگر سریع و ایمن "CM Secure Browser" - صفحه نخست www.irpaper.com/.../1904197-دانلود-مرورگر-سریع-و-ایمن-%22CM-Secure-Browser%22‎Cached17 ساعت قبل ... دانلود مرورگر سریع و ایمن "CM Secure Browser". یک مرورگر موبایل فوق العاده سبک است که می تواند از شما در برابر تهدیدات مخرب محافظت کند و ... دانلود مرورگر سریع و ایمن “CM Secure Browser” | سحرنیوز www.saharnews.org/دانلود-مرورگر-سریع-و-ایمن-cm-secure-browser/‎Cached1 روز پیش ... به گزارش خبرنگار فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ CM Browser یک مرورگر شناخته شده و حرفه ای در زمینه بارگذاری و مشاهده وب ... دانلود مرورگر سریع و ایمن "CM Secure Browser" - Newis.ir newis.ir/cm-secure-browser/‎Cached12 ساعت قبل ... دانلود مرورگر سریع و ایمن “CM Secure Browser”. یک مرورگر موبایل فوق العاده سبک است که می تواند از شما در برابر تهدیدات مخرب محافظت کند و ... دانلود مرورگر سریع و ایمن CM Secure Browser - خبر 24 www.khabar-24.com/.../دانلود+مرورگر+سریع+و+ایمن+cm+secure+browser‎Cachedبرای دریافت آی او اس اینجا را کلیک کنید برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان « دانلود مرورگر سریع و ایمن CM Secure Browser» اینجا کلیک کنید. دانلود مرورگر سریع و ایمن “CM Secure Browser” news.mwfpress.com/?p=167023‎Cached1 روز پیش ... دانلود مرورگر سریع و ایمن "CM Secure Browser". بخش دانش و فناوری الف،25 شهریور95. یک مرورگر موبایل فوق العاده سبک است که می تواند از شما در ... دانلود مرورگر سریع و ایمن CM Secure Browser - نشر اخبار www.nashrnews.org/.../دانلود+مرورگر+سریع+و+ایمن+cm+secure+browser‎Cachedبرای دریافت آی او اس اینجا را کلیک کنید برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان « دانلود مرورگر سریع و ایمن CM Secure Browser» اینجا کلیک کنید.