هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

شرط ثبت نهایی اختراعات در ایران


خبرگزاری ایرنا: رئیس اداره ثبت اختراعات کشور گفت که تنها آن دسته از اختراعات در این اداره ثبت نهایی می شود که دارای مصوبه دولت باشد .

 

مهرداد الیاسی روز چهارشنبه در مراسم آغاز دوره آموزشی روش های استاندارد داوری و اختراعات و نوآوری در قائمشهر افزود : هدف اداره ثبت اختراع ، ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مخترعان و حراست از مالکیت فکری آنهاست .

وی گفت : یکی از سیاست های اداره ثبت اختراع آسان سازی ارائه خدمات به مخترعان و آگاهسازی مردم نسبت به حقوق مالکیت فکری اســت تا زمینه را برای توسعه و تحقیق بعدی آماده کند .

او افزود : امروز بحث حقوقی مالکیت فکری چند بحث از جمله نظام تولیدات فکری ، نظام اداری ، ضمانت اختراع و تجاری سازی اختراع را در بر می گیرد .

رئیس اداره ثبت اختراعات کشور با بیان اینکه هر اختراعی که در کشور به ثبت برسد باید جزء مصوبات دولت باشد تا به ثبت نهایی برسد ، گفت : برای ثبت نهایی مواردی چون جدید بودن ، ابتکاری بودن ، داشتن کاربرد صنعتی و افشای موثر اختراع لازم اســت ، ضمن این که اختراع باید قابلیت حمایت هم داشته باشد .

معاون پارک علم و فناوری مازندران هم در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت که در این دوره آموزشی ۶۵ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه و پارک علم و فناوری از سراسر کشور حضور دارند .

میثم سیفی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی هر چه بیشتر داوران پارک علم و فناوری با روش های استاندارد ثبت اختراعات دانست و افزود : این دوره آموزشی برای ارزیابی ثبت اختراعات و در نظر گرفتن استانداردهای کشوری برگزار شده اســت .

وی توسعه و ترویج خلاقیت ها و بیان نظام حقوقی در ارتباط با اختراعات را هم از دیگر اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمرد .

معاون علم و فناوری مازندران با بیان اینکه تاکنون ۸۶ مورد اختراع در اختیار این پارک قرار گرفته اســت ، گفت : از این تعداد ۶۳ مورد به ثبت نهایی رسیده و بقیه در مرحله داوری اســت .



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب شرط ثبت نهایی اختراعات در ایران در سایت مفیدستان



لینک منبع و پست :شرط ثبت نهایی اختراعات در ایران
http://mofidestan.ir/%d8%b4%d8%b1%d8%b7-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d9%87%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a7%d8%ae%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86/
شرط ثبت نهایی اختراعات در ایران - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../شرط-ثبت-نهایی-اختراعات-در-ایران‎Cached Rating: 96% - 3 reviews 20 ساعت قبل ... رئیس اداره ثبت اختراعات کشور گفت که تنها آن دسته از اختراعات در این اداره ثبت نهایی می شود که دارای مصوبه دولت باشد . شرط ثبت نهایی اختراعات در ایران / برترین ها khabarfarsi.com/ext/25221204‎Cached Rating: 96% - 30 reviews 18 ساعت قبل ... مهرداد الیاسی روز چهارشنبه در مراسم آغاز دوره آموزشی روش های استاندارد داوری و اختراعات و نوآوری در قائمشهر افزود : هدف اداره ثبت اختراع ، ارائه خدمات ... شرط ثبت نهایی اختراعات در ایران - لیست اخبار newslist.ir/news/sci-tech/...ها/t/شرط-ثبت-نهایی-اختراعات-در-ایران‎Cached20 ساعت قبل ... رئیس اداره ثبت اختراعات کشور گفت که تنها آن دسته از اختراعات در این اداره ثبت نهایی می شود که دارای مصوبه دولت باشد. شرط ثبت نهایی اختراعات در ایران rasaneaval.ir/شرط-ثبت-نهایی-اختراعات-در-ایران/‎Cachedشرط ثبت نهایی اختراعات در ایران. ۱۳۹۵-۰۶-۲۵. رئیس اداره ثبت اختراعات کشور گفت که تنها آن دسته از اختراعات در این اداره ثبت نهایی می شود که دارای مصوبه دولت ... شرط ثبت نهایی اختراعات در ایران - اخبار فارسی - Shafaqna monitor.shafaqna.com/FA/IR/6231679‎Cachedشرط ثبت نهایی اختراعات در ایران. رئیس اداره ثبت اختراعات کشور گفت که تنها آن دسته از اختراعات در این اداره ثبت نهایی می شود که دارای مصوبه دولت باشد . اجتماعی » شرط ثبت نهایی اختراعات در ایران - اخبار - قالب وبلاگ www.khabar.pichak.net/.../شرط_ثبت_نهایی_اختراعات_در_ایران‎Cachedماعی، مصادیق نقض حریم خصوصی کاربران را مطابق با قوانین جرایم رایا. شرط ثبت نهایی اختراعات در ایران / رئیس اداره ثبت اختراعات کشور ... wwwkhabar.ir/8914871‎Cached2 روز پیش ... رئیس اداره ثبت اختراعات کشور گفت که تنها آن دسته از اختراعات در این اداره ثبت نهایی می شود که دارای مصوبه دولت باشد . اختراع - پایگاه اطلاع رسانی مرکز مالکیت معنوی iripo.ssaa.ir/Default.aspx?tabid=3549‎Cached Similarدرصورت عدم مراعات شرایط مندرج در این ماده و مقررات مربوط به آن‌، اعلامیه مذکور ... ج تصویر هرگونه تصمیم نهایی مبنی بر رد اظهارنامه خارجی یا رد ثبت اختراع ادعا شده در ... الف بهره‌برداری ازاختراع ثبت شده در ایران توسط اشخاصی غیر از مالک اختراع‌، ... تصویب هیات دولت،شرط ثبت نهایی اختراعات - تفسیر نیوز www.tafsir-news.ir/.../تصویب+هیات+دولت+شرط+ثبت+نهایی+اختراعات‎Cachedتصویب هیات دولت،شرط ثبت نهایی اختراعات ... احکام برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تصویب شد/ هیات دولت تصویب نامه قراردادهای ... شرط ثبت نهایی اختراعات در ایران - رهتا www.rahta.com/q/شرط_ثبت_نهایی_اختراعات_در_ایران‎Cachedبه گزارش گروه اقتصادی ایرنا، یکی از زیرساخت هایی که می تواند ضامن موفقیت اقتصادی و فناوری پژوهشگران و شرکت های دانش بنیان در عصر حاضر باشد، توجه به ...