هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

عدم دسترسی ساکنین اروپا و آمریکا به جی‌میل


شرکت گوگل مشکل بوجود آمده برای دسترسی به جی‌میل را تایید کرد.

به گزارش مشرق، به گزارش پایگاه خبری «گیزمود»، بر اساس اعلام شرکت گوگل، اگر برای دسترسی به جی‌میل خود با مشکل روبرو شده‌اید باید این نکته را بدانید که شما تنها کاربری نیستید که با چنین مسئله‌ای مواجه شده اســت.
 
شرکت گوگل اعلام کرد، در حال بررسی این مشکل در سرویس ایمیل خود اســت تا این مشکل را برای کاربران خود در سرتاسر جهان حل کند.
 
در همین حال گزارش‌ها حاکی از این اســت که کاربران جی‌میل در اروپا و آمریکا با مشکلات زیادی برای دسترسی به این سامانه روبرو شده‌اند.
 
البته گوگل خاطرنشان کرده که این مشکل فقط برای کاربران Google for Work Gmail یا همان جی‌میل‌های اداری به وجود آمده اســت.
 
در واقع وقتی کاربران جی‌میل‌های ادرای به این سامانه متصل می‌شوند با پیام «سرویس در دسترس نیست» مواجه می‌شوند و آنها را به برقراری ارتباط با تامین‌کننده سرویس دعوت می‌کند.
 
مسئولین گوگل اعلام کردند که در اسرع وقت این مشکل را حل می‌کنند و هیچ جای نگرانی برای کاربران وجود نخواهد داشت.
 



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب عدم دسترسی ساکنین اروپا و آمریکا به جی‌میل در سایت مفیدستان



لینک منبع و پست :عدم دسترسی ساکنین اروپا و آمریکا به جی‌میل
http://mofidestan.ir/%d8%b9%d8%af%d9%85-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%b3%d8%a7%da%a9%d9%86%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b1%d9%88%d9%be%d8%a7-%d9%88-%d8%a2%d9%85%d8%b1%db%8c%da%a9%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d8%ac%db%8c/
عدم دسترسی ساکنین اروپا و آمریکا به جی‌میل - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../عدم-دسترسی-ساکنین-اروپا-و-آمریکا-به-جی-میل‎Cached1 روز پیش ... به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری «گیزمود»، بر اساس اعلام شرکت گوگل، اگر برای دسترسی به جی‌میل خود با مشکل روبرو شده‌اید باید ... عدم دسترسی ساکنین اروپا و آمریکا به جی‌میل - سایت خبری تحلیلی ... www.tabnak.ir/fa/.../عدم-دسترسی-ساکنین-اروپا-و-آمریکا-به-جی‌میل‎Cached Rating: 84% - 38 reviews به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری «گیزمود»، بر اساس اعلام شرکت گوگل، اگر برای دسترسی به جی‌میل خود با مشکل روبرو شده‌اید باید این نکته را بدانید که شما ... عدم دسترسی ساکنین اروپا و آمریکا به جی‌میل - پارسینه www.parsine.com/.../عدم-دسترسی-ساکنین-اروپا-و-آمریکا-به-جی‌میل‎Cached22 ساعت قبل ... به نقل از پایگاه خبری «گیزمود»، بر اساس اعلام شرکت گوگل، اگر برای دسترسی به جی‌میل خود با مشکل روبرو شده‌اید باید این نکته را بدانید که ... عدم دسترسی ساکنین اروپا و آمریکا به جی‌میل noshahronline.ir/.../60731-عدم-دسترسی-ساکنین-اروپا-و-آمریکا-به-جی‌میل.html‎Cached2 ساعت قبل ... به گزارش نوشهرآنلاین، بر اساس اعلام شرکت گوگل، اگر برای دسترسی به جی‌میل خود با مشکل روبرو شده‌اید باید این نکته را بدانید که شما تنها ... عدم دسترسی ساکنین اروپا و آمریکا به جی‌میل - افکار نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/world/147393660075991‎Cachedعدم دسترسی ساکنین اروپا و آمریکا به جی‌میل - افکار نیوز. عدم دسترسی اروپا و آمریکایی ها به جی میل | - شرکت گوگل مشکل - قطره www.ghatreh.com/news/.../عدم‎دسترسی-اروپا-آمریکایی‎ها-میل‎Cached12 ساعت قبل ... شرکت گوگل مشکل بوجود آمده برای دسترسی به جی میل را تایید کرد.به گزارش مهر به ... مطالب مرتبط: عدم دسترسی ساکنین اروپا و آمریکا به جی میل عدم دسترسی ساکنین اروپا و آمریکا به جی‌میل - Shafaqna life.shafaqna.com/FA/0449099‎Cachedعدم دسترسی ساکنین اروپا و آمریکا به جی‌میل. شرکت گوگل مشکل بوجود آمده برای دسترسی به جی‌میل را تایید کرد. ادامه‌ی خبر را از سایت اصلی بخوانید. عدم دسترسی ساکنین اروپا و آمریکا به جی میل - تابناک | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/25212953 1 روز پیش ... شرکت گوگل مشکل بوجود آمده برای دسترسی به جی میل را تایید کرد. به گزارش مهر به نقل از پایگاه خبری گیزمود ، بر اساس اعلام شرکت گوگل، اگر ... عدم دسترسی ساکنین اروپا و آمریکا به جی میل - پارسینه | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/25217691 21 ساعت قبل ... به نقل از پایگاه خبری گیزمود ، بر اساس اعلام شرکت گوگل، اگر برای دسترسی به جی میل خود با مشکل روبرو شده اید باید این نکته را بدانید که شما ... عدم دسترسی ساکنین اروپا و آمریکا به جی‌میل - جام جم آنلاین jjm.ir/.../1?...عدم%20دسترسی%20ساکنین%20اروپا%20و%20آمریکا%20به%20...‎Cachedکلمه کلیدی: عدم دسترسی ساکنین اروپا و آمریکا به جی‌میل ... بازی پوکمون گو در کلیسا به قیمت زندانی شدن یک روس تمام شد ... آیا نوت ۷ از بازار ایران جمع خواهد شد؟