هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

چاپ تصویر و نوشته روی نان صبحانه با توستر هوشمند!


به گزارش جام جم کلیک ، توستروید توستری هوشمند اســت که می تواند توست هایی شخصی سازی شده مطابق سلیقه شما آماده کند! توستر ظاهری ساده زیبا و در عین حال مدرن دارد که به دلیل اندازه جمع و جور آن در هر گوشه ای جا می شود.

توستروید تنها یک شیار دارد در نتیحه نسبت به توستر های عادی دو شیاره بسیار باریک تر اســت اما به قدری عمق دارد که بتواند دو نان توست را همزمان جای دهد.

این توستر می تواند به صورت وایرلس به گوشی هوشمند شما متصل شود و از طریق برنامه مخصوص آن قادر به افزودن نوشته، شکلک و حتی پیش بینی آب و هوا به نان توست خود خواهید بود!



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب چاپ تصویر و نوشته روی نان صبحانه با توستر هوشمند! در سایت مفیدستان



لینک منبع و پست :چاپ تصویر و نوشته روی نان صبحانه با توستر هوشمند!
http://mofidestan.ir/%da%86%d8%a7%d9%be-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1-%d9%88-%d9%86%d9%88%d8%b4%d8%aa%d9%87-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d9%86%d8%a7%d9%86-%d8%b5%d8%a8%d8%ad%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%aa/
چاپ تصویر و نوشته روی نان صبحانه با توستر هوشمند! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../چاپ-تصویر-و-نوشته-روی-نان-صبحانه-با-توستر-هوشمند‎Cached31 جولای 2016 ... خیلی وقت است که حضور تکنولوژی به لوازم آشپزخانه نیز رسیده به طوری که امروزه شاهد ساخت توستر های هوشمند نیز هستیم که می توانید با استفاده از ... چاپ تصویر و نوشته روی نان صبحانه با توستر هوشمند! www.hena.ir/.../چاپ-تصویر-و-نوشته-روی-نان-صبحانه-با-توستر-هوشمند‎Cached31 جولای 2016 ... خیلی وقت است که حضور تکنولوژی به لوازم آشپزخانه نیز رسیده به طوری که امروزه شاهد ساخت توستر های هوشمند نیز هستیم که می توانید با استفاده از ... خبرگزاری آریا - چاپ تصویر و نوشته روی نان صبحانه با توستر هوشمند! www.aryanews.com/.../چاپ-تصویر-و-نوشته-روی-نان-صبحانه-با-توستر-هوشمند‎Cached31 جولای 2016 ... تصویر چاپ تصویر و نوشته روی نان صبحانه با توستر هوشمند! به گزارش جام جم کلیک ، توستروید توستری هوشمند است که می تواند توست هایی ... جام‌جم آنلاین - چاپ تصویر و نوشته روی نان صبحانه با توستر هوشمند ... sahebkhabar.ir/.../چاپ-تصویر-و-نوشته-روی-نان-صبحانه-با-توستر-هوشمند‎Cached31 جولای 2016 ... خیلی وقت است که حضور تکنولوژی به لوازم آشپزخانه نیز رسیده به طوری که امروزه شاهد ساخت توستر های هوشمند نیز هستیم که می توانید با استفاده از ... صبحانه ای هوشمند را با توستر هوشمند تجربه کنید! | گجت نیوز gadgetnews.ir/1669/صبحانه-ای-هوشمند-را-با-توستر-هوشمند-تجر/‎Cached Rating: 100% - 1 vote 27 سپتامبر 2012 ... با استفاده از دستگاه توستر مفهومی قادر خواهید بود وضعیت آب و هوا را بر روی نان ... نان تست پس از آماده شدن به همراه گزارشی تصویری از پیش بینی ... اما در صورت عرضه می‌تواند در آینده برای چاپ تیترهای یک روزنامه‌های صبح بر روی نان ... حل مشکل دماغ گنده در عکس سلفی! - خبر یاب ، وب گردی news.yfile.ir/حل-مشکل-دماغ-گنده-در-عکس-سلفی/‎Cachedعکس‌های سلفی از آن دسته عکس‌هایی هستند که کاربران زیادی از خود می‌گیرند و در فضاهای مجازی به .... تصویر چاپ تصویر و نوشته روی نان صبحانه با توستر هوشمند! #toasteroid • Instagram photos and videos https://www.instagram.com/explore/tags/toasteroid/‎CachedTop posts. Verdens første smarte brødrister smider motiver fra din mobil på brødet. ... #eastrayan چاپ تصویر و نوشته روی نان صبحانه با توستر هوشمند! توستروید ... تجربه کار با گوشی روی لپ‌تاپ 188.75.89.4/click/.../تجربه-کار-با-گوشی-روی-لپ‌تاپ‎Cached10 آگوست 2016 ... برچسب‌ها : لپ‌تاپ کار با گوشی تجربه کار با گوشی روی لپ‌تاپ. لینک کوتاه ... چاپ تصویر و نوشته روی نان صبحانه با توستر هوشمند! یکشنبه 10 ... رباتی برای بازی و سرگرمی - لیست اخبار newslist.ir/news/general/842831/جام.../رباتی-برای-بازی-و-سرگرمی‎Cached1 آگوست 2016 ... کوزمو (Cozmo) یکی از جدیدترین اینهاست که در اصل برای بازی با کاربر طراحی ... تصویر چاپ تصویر و نوشته روی نان صبحانه با توستر هوشمند! تصویر مشکل پریز هم حل شد - جام جم آنلاین www.jjm.ir/click/2308007703894723540/مشکل-پریز-هم-حل-شد‎Cached9 مارس 2016 ... شکل پریز برق در بسیاری از کشورهای دنیا با هم متفاوت است و این مساله ممکن است ... تصویر چاپ تصویر و نوشته روی نان صبحانه با توستر هوشمند!