هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

هفت صبح

گلچین اخبار و اطلاعات روز

آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب


وب سایت دیجیاتو – امین بیگ‌زاده: یوتوب تلویزیون نیست، بلکه بهتر از آن اسـت. محبوب ترین کانال های یوتوب آن هایی هستند که خالقانشان و مخاطبین با یکدیگر گفتگو می کنند، و تغییر جدیدی که در ساختار این سرویس اشتراک ویدئو انجام گرفته به خوبی این موضوع را تصدیق می کند.

 

شبکه اجتماعی یوتوب از امروز رسما آغاز به کار کرد 
بعضی از کانال های یوتوب اخیرا به تبی تحت عنوان Community مجهز شده اند، جایی که یوتوبرها می توانند بدون نیاز به بارگذاری ویدئو پیام هایشان را به گوش مخاطبین خود برساند. این قابلیت ممکن اسـت که به حذف ژانر فرعی Announcement برای ویدئوها منجر شود، چرا که یوتوبرها می توانند بدون نیاز به فشردن دکمه Upload برای دنبال کنندگان خود پیام های متنی بنویسند.

نکته دیگر اینکه کاربران یوتوب با وجود این شبکه اجتماعی داخلی دیگر نیازی به اپلیکیشن های دیگری مثل توییتر و فیسبوک برای برقراری ارتباط نیاز نخواهند داشت و می توانند تمام صحبت هایشان را در همان محیط یوتوب انجام بدهند.

 شبکه اجتماعی یوتوب از امروز رسما آغاز به کار کرد

یکی از کانال های مشهور و پرطرفدار یوتوب که به تازگی دارای تب Community شده کانال Vlogbrothers اسـت که می توانید با مراجعه به این لینک، قابلیت های بخش Community را در آن مشاهده کنید.

صاحبان کانال ها می توانند علاوه بر متن، عکس های ثابت و گیف و ویدئوهای زنده را هم در بخش Community برای مخاطبین خود ارسال کنند. همچنین امکان دریافت نوتیفیکشن برای اعلام بارگذاری پست جدید در کانال ها هم برای مشترکین آن ها فراهم شده اسـت:

 شبکه اجتماعی یوتوب از امروز رسما آغاز به کار کرد

مطمئنا آغاز به کار این بخش با استقبال خوب کاربران یوتوب مواجه خواهد شد، چرا که برای بحث و گفتگو در مورد ویدئوها و موضوعات مختلف به شبکه های اجتماعی و پیام رسان های دیگر احتیاج نخواهند داشت.



لینک منبع

بازنشر: مفیدستان

این مطلب آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب در سایت مفیدستان



لینک منبع و پست :آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب
http://mofidestan.ir/%d8%a2%d8%ba%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%a7%d8%ac%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%b9%db%8c-%db%8c%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%a8/
آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../آغاز-به-کار-رسمی-شبکه-اجتماعی-یوتوب‎Cached Rating: 96% - 445 reviews 20 ساعت قبل ... یوتوب تلویزیون نیست، بلکه بهتر از آن است. محبوب ترین کانال های یوتوب آن هایی هستند که خالقانشان و مخاطبین با یکدیگر گفتگو می کنند، و ... آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب - خبرداغ khabaredagh.ir/fa/news/.../آغاز-به-کار-رسمی-شبکه-اجتماعی-یوتوب‎Cached19 ساعت قبل ... آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب به گزارش خبرداغ به نقل از ،وب سایت دیجیاتو - امین بیگ‌زاده: یوتوب تلویزیون نیست، بلکه بهتر از آن است. آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب | یوتوب تلویزیون نیست، - قطره www.ghatreh.com/news/.../آغاز-کار-رسمی-شبکه-اجتماعی-یوتوب‎Cached19 ساعت قبل ... ... بهتر از آن است. محبوب ترین کانال های یوتوب آن هایی هستند که خالقانشان و مخاطبین با یک. ... شبکه اجتماعی یوتوب از امروز رسما آغاز به کار کرد آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب - مجله اینترنتی کشاورز جوان keshavarzejavan.ir/blog/.../آغاز-به-کار-رسمی-شبکه-اجتماعی-یوتوب/‎Cached×. آمار · ورود به مجله اینترنتی کشاورز جوان. آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب www.linkjoo.ir/?page=matn&code=linkjoo17141453121922885‎Cached9 ساعت قبل ... محبوب ترین کانال های یوتوب آن هایی هستند که خالقانشان و مخاطبین با یکدیگر گفتگو می ... شبکه اجتماعی یوتوب از امروز رسما آغاز به کار کرد. آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب - نشر اخبار www.nashrnews.org/.../آغاز+به+کار+رسمی+شبکه+اجتماعی+یوتوب‎Cachedیوتوب تلویزیون نیست، بلکه بهتر از آن است. محبوب ترین کانال های یوتوب آن هایی هستند که خالقانشان و مخاطبین با یکدیگر گفتگو می کنند، و تغییر جدیدی که در ... آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب - خبر 24 www.khabar-24.com/.../آغاز+به+کار+رسمی+شبکه+اجتماعی+یوتوب‎Cachedیوتوب تلویزیون نیست، بلکه بهتر از آن است. محبوب ترین کانال های یوتوب آن هایی هستند که خالقانشان و مخاطبین با یکدیگر گفتگو می کنند، و تغییر جدیدی که در ... شروع به کار شبکه اجتماعی یوتیوب از امروز - کلیک click.ir/1395/06/24/youtube-social-network-started-to-work-today/‎Cached18 ساعت قبل ... به گزارش کلیک،در هفته های اخیر زمزمه هایی راجع به ایجاد یک ویژگی کاربردی جدید در شبکه ی یوتیوب به گوش می رسید که امروز به صورت رسمی از ... هرلحظه، آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب harlahze.com/اخبار-علم-و.../آغاز-به-کار-رسمی-شبکه-اجتماعی-یوتوب‎Cached Rating: 96% - 32 reviews 20 ساعت قبل ... یوتوب تلویزیون نیست، بلکه بهتر از آن است. محبوب ترین کانال های یوتوب آن هایی هستند که خالقانشان و مخاطبین با یکدیگر گفتگو می کنند، و ... آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی یوتوب / یوتوب تلویزیون نیست ... wwwkhabar.ir/8896497‎Cachedمحبوب ترین کانال های یوتوب آن هایی هستند که خالقانشان و مخاطبین با یکدیگر ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری خبرایرانی: آغاز به کار رسمی شبکه اجتماعی ...